(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAM KESİTLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAM KESİTLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
""aklımda sebepsiz bir yaprak dökümü kimse su vermiyor çocukluğumun havuzuna dört tarafı çevrili yüreğimden sızılı bir cümle düşüyor sanki hep aynı yerde durmuşum bütün yaşamaklar yanımdan geçiyor. ""
sevgili hocam ve sevgili dost siir ic(ine) cekiyor
tütünü sevemedim yakıştıramadım kendime, tütün tadı var bu eylül dudağımda dolaşır durur yanımda bir sevda, adı var mıdır, yolu ne yanadır hiç yaşamadım hüzün bulaşmadan bir bahar serinliği, rüzgar başımda deli ah be izmir sana geldim geleli... yaşam dediğim şey değişti... ya sen.. hep böylemiydin ki..
yüreğinize sağlık, yaşamdan kesitlerimiz... neden hep hüzünler iz bırakır bilinmez de, güzel kesitlerimizi kendimize mı saklarız bilinmez ki.
aklımda sebepsiz bir yaprak dökümü kimse su vermiyor çocukluğumun havuzuna dört tarafı çevrili yüreğimden sızılı bir cümle düşüyor sanki hep aynı yerde durmuşum bütün yaşamaklar yanımdan geçiyor.
Kaleminiz susmasın yüreğinize sağlık muhteşem bir Şiir-di okuduğum Kutlarım.. Sevgiler…
ceynan tarafından 9/8/2007 3:34:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
aklımda sebepsiz bir yaprak dökümü kimse su vermiyor çocukluğumun havuzuna dört tarafı çevrili yüreğimden sızılı bir cümle düşüyor sanki hep aynı yerde durmuşum bütün yaşamaklar yanımdan geçiyor.
kutluyorum...Saygılar...