Türkülerimize nazar mı değdi? Susmuş, ses vermiyor; söylencemiz hani? Bir şiir yazsam kararlı Karlı, puslu, ağulu dağlara yaslansam Deva bulmaya Kurumuş toprak, çatlamış gök bağırsa birliğimizi Her yer: "Kardeşlik ve sevgi" diye haykırsa Bütünlükle sonsuzluğa uzansak İptal etsek öfkelerimizi Kavgaları unutsak Geleceğe dair geçmişi sussak, artık Hani yani umsak gelecekteki mutları yaşayacağımızı Bir nebze korkularımızdan arınsak Kollarımız kollarımızda Ayaklarımız denk olsak Oluştursak halayımızı Türküler yaksak... Nazarlara inat ha! Gençliğimize dair... Oynasak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALAYIMIZI KURSAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALAYIMIZI KURSAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her birinize; ayrı ayrı çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınız ve var olduğunuz için. "Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce... Saygılarımla, efendim.
Her yer: "Kardeşlik ve sevgi" diye haykırsa Bütünlükle sonsuzluğa uzansak İptal etsek öfkelerimizi Kavgaları unutsak Geleceğe dair geçmişi sussak, artık
Kurumuş toprak, çatlamış gök bağırsa birliğimizi Her yer: "Kardeşlik ve sevgi" diye haykırsa Bütünlükle sonsuzluğa uzansak İptal etsek öfkelerimizi Kavgaları unutsak Geleceğe dair geçmişi sussak, artık
güzel dileklerinize ve sayfama yaptığınız samimi yorumunuza teşekkürler efendim. tanıştığımızan sevindim. temennileriniz en kısa zamanda gerçek olacak.inşaallah. türk millete şeytana ramen yeniden tek yürek bir blek olacak. aramıza yapay ayrılık tohumları ekenlerin eli böüründe kalacak. hikmetten allahın özel hediyesi bayrağımız gönderde rakipsiz dalgalanacak.kalplere hidayet tohumları ekilmeye devam edecek.gafiller gafletinden uyanacak. hainler cezalarını bulacak. velhasıl gelecek güzel gelecek. sağlık afiyet içinde kalın. anne babanıza iyilik edin duasını alın.gerisi kolay.
Kurumuş toprak, çatlamış gök bağırsa birliğimizi Her yer: "Kardeşlik ve sevgi" diye haykırsa Bütünlükle sonsuzluğa uzansak İptal etsek öfkelerimizi Kavgaları unutsak Geleceğe dair geçmişi sussak, artık
GÜZEL DİLEKLERİNİZE KATILMAMAK OLMAZ.SÖZ KONUSU KARDEŞLİK SE VE BUNUN İÇİN HALAY ÇEKİLECEKSE HALAYIN HER TÜRLÜSÜ BİZİM İŞİMZ BEN VARIM.TEBRİKLER DUYARLI YÜREĞİNİZE.
Ben varım...Yeteneksiz olsam da çok çalışır ve ekipte sorun yaratmam , ritmi bozmam...Hangi yörenin halayı diye mızıkçılik etmem...Maksat güzel duygularınızı paylaşmak olsun, halay olsun... Tebrikler...
Bu dileklere yürekten katılarak kutluyorum güzel dizelerini sevgili Özlem yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle... Hani aklıma geliverdi birden bizim gençlik yıllarımızdan kalma bir şarkı vardı Şenay'ın söylediği.. Bütün dünya buna inansa /ah inansa/hayat bayram olsa diye dilimin ucuna geliverdi işte...
"Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce...
Saygılarımla, efendim.