(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL EY GÖNÜL MUHABBETE… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL EY GÖNÜL MUHABBETE… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aktaş yönün hakka doğru Hep aydınlık ufka doğru Kim demiş aşk; ışık eğri Bilim kadrini bilelim…
Gelin camlar bir olalımmm, büyük ozanımız Yunus EMRE okur gibi oldum candan tebrik ediyorum ders alınası nasihatli dizeler .selam saygımla bitimsiz başarılar diliyorum.
Şimdi ise daha çok okuyor dramı Filistinli çocukları,Afrikalı kadınları Ve Ülkemin stratejik hamallığını. 6. Onun için bir fark yok. Çünkü sürekli gülümseyen ve ağlayan ki kendisi Ve kendisi gibi milyarlarca tanrı hergün Ağlıyor ve gülüyor.. Bir sevincin ve hüznün çelişkisinde Beklide aşk tanrıyı yeniden Umut için doğuruyor... ....TEK KELİME İLE " MÜKEMMEL" BİR ŞİİRDİ. USTA KALEMİ KUTLUYOR VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM.
Aktaş yönün hakka doğru
Hep aydınlık ufka doğru
Kim demiş aşk; ışık eğri
Bilim kadrini bilelim…
Gelin camlar bir olalımmm, büyük ozanımız Yunus EMRE okur gibi oldum candan tebrik ediyorum ders alınası nasihatli dizeler .selam saygımla bitimsiz başarılar diliyorum.