(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KABAĞIN TOKLUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KABAĞIN TOKLUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kadar insanı doyurur da Allah'ın hangi nîmetinin âkıbeti başka yere gider!? Sırganı Allah niye yarattı?... Dilese, herkesi Peygamber yaratırdı. Herkes demir olamaz; dolma taşları da gerekli!
Eserin örgüsü güzel amma, bitişi biraz burdu gönlümü(samîmiyetimle). Ramazan'a girerken(bugün arafe)...
Mübarek Ramazan size ve islâm alemine kutlu olsun.
Fakat bazen gaflet içindekileri uyandırmak için, acı söz kaçınılmazadır. Bir haksızlığa, yanlışa bir dayanır, iki dayanır üçüncü de patlarsınız. Yoksa karşınızdakiler kendilerini fasulye gibi nimetten saymaya devam ederler!
Şiirin sonundaki söylem Trakya bölgesinde çokça kullanılan anonim bir halk deyimidir.
Halkımız, doğruları bazen böyle, çok yalın, gerçkeçi, keskin belirmekte çekinmez. O nedenle başkalarının tasasını siz üstünüze alınıp da canınızı üzmeyiniz, Söz konusu cümle balkabağının 2. mecazi anlamı üstüne kurulmuştur.
Adın ya da sıfatın Olmasın seni met’heden, At önemli; Sevda olacak doludizgin Yüreği, gönlü fet’heden!
Şeref, şerefsizin teki Mert, asker kaçağı Şaban, hayli zeki Yoksul’un, gönlü zengin Olamaz mı sizce peki? .....Usta kalemden ine mükemmel dizeler. yüreğinize ve kaleminize sağlık üstadım. çok çok güzel bir şiirdi. ....Sağlık ve esenlikle kalın.
saygılar benden
hayırlı ramazanlar olsun