(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOLMADAN ELLERİNİN KINASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOLMADAN ELLERİNİN KINASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özümüzün toprak olduğunu unutmamak yarın belkide yaşamayacağımız gibi bu dünyaya kalıcı bir şeyler bırakmak ne güzel olurdu. herkesin anıp dua edebileceği birşeyler.kutlarım yazan yüreği tebriklerim yürekten saygılarımla.
özümüz toprak evet...vatanımız da ..yaşarken de, öldüğümüzde de...aşık veysel gibi, hayatı böyle karmaşıklaştırmadan , yalın algılayabilmek ne güzel....
ama işte vurucu kısmı, kuzular yatmasın artık anadan babadan evvel...
ölüm acı ama, gök ekini biçende daha bir dayanılmaz oluyor...
Selâm sana şehit anası Kuzusu toprakta yatan Solmadan ellerinin kınası Dedesiyle koyun koyuna Toprak ana, toprak vatan!
Duygularınıza usta kaleminize sağlık Üstadım çok anlamlı çok çok güzel dizeler tebrik ediyor başarılarınızn devamını diliyorum hayırlı ramazanlar diliyorum selam saygımla.
Aslımız toprak Bugün yaprak neslimiz Kök salmışız çağlar boyu Toprak cana can Ruhumuza neşe saçan!
Selâm sana şehit anası Kuzusu toprakta yatan Solmadan ellerinin kınası Dedesiyle koyun koyuna Toprak ana, toprak vatan! .....Duygu dolu dizeleri içim acıyarak okudum. ....Yazan yüreğinize sağlık. Saygılarımla kalın.