Burda insanlar hikayelerini gecenin karanlıgında yaşar.
Dünyanın uzak diyarlarında insanların monoton dediği bir hayatı yaşıyoruz, Her şeyin ne tam, ne eksik olduğu bir yaşam bizimkisi. Renkler kendine has güzelliğini ; yağmurda başka, güneşte başka yansıtıyor nazlı açan kır çiçeklerinde burada .
Burada hayat gece yaşanıyor Tüm insanların rüya gördüğü saatlerde biz burada kabuslar görüyoruz. Sessizlik hakimken tüm vadiye Uzaklardan gelen bir uluma sesi; Çıkarıp alıyor seni kurduğun kısacık mutlu hayalinden. Gözlerin uykuya yenik düştüğü saatlerde ölmemek için beynine, gözlerine ve de tüm bedenine emirler veriyorsun. Burada hayatı tersten yaşamaya alışıyor bir süre sonra insan. Kainat istirahate çekilirken senin ancak bitiyor güneş batımında yataktaki uyumak için verdiğin savaş. Yeni bir gece başlıyor karanlık vede ürkütücü Gündüzleri sıcaktan yanıp, Geceleri üşüyorsun Kagıt kalınlığındaki barakada. burada hayatı sen degil ! hayat seni yaşıyor! Buraların hikayesi çok ama ne yazanı var ne de okuyanı.......!!! Buralarda hayat gece yaşanıyor......!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlık ve Hayat! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlık ve Hayat! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİRİNİZ BENDE BURUK BİR TAD BIRAKTI.BU KARANLIKTAKİ HAYATI SEVMEDİĞİNİZİ VE BİR YERLERİ ÖZLEDİĞİNİZİ DÜŞÜNDÜM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN. KUTLARIM EMEK VE YÜREĞİ. SYDNEY DEN SELAM VE SEVGİLER
Kutluyorum
Saygılarımla