(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında şiiri ayağın son kafiyesini tüketene kadar uzun tutma heveslisi bir kalemşördüm, ancak ustam (Tıkıroğlu)'nun öngördüğü ve kendimin de tespit ettiği kadar- ki edebiyatçıların da ortak ikrarlarındandır - şiirde "ortalama" 7 kıta idealdir diye düşünüyorum (ancak bazen aştığım oluyor) * Şiirin akılda kalması adına (ki araştırmalara göre en beğenilen şiirin ortalama %10'u okuyucunun hafızasında yer tutabiliyor) * ve maalesef ki az okuyan toplumuz, uzun şiiri gören okuyucu daha okumadan vehme kapılabiliyor... :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Nazenin yorumunuz ve şiirime renk katan, "kadiryeter" tınısındaki nazenin nazireniz için sonsuz teşekkür ederim ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Sporun çirkin/leştiği şu günlerde Karadenize bahar getiren ve sporu tekrar sevdiren EYOF'ta iyi seyirler dilerim ağa/beyim...
harika bir eser daha okudum kaleminizden çok güzel bir konu seçip işlemişsiniz harika bir şiir olmuş tüm canlıların, tüm dünyanın ekolojik dengesi bozuldu artık anne karnından henüz doğan bebeler hep hasta doğuyor sağlıksız bir nesil yetişiyor her geçen gün Allah sonumuzu hayır etsin gönülden tebriklerimle saygılar
Serdar Kardeşim, Allah (C.C.) senden râzı olsun.. İlâhî tesadüfe bak ki sanırım ilk yorum da bana nasip olacak. Kaleme yön veren yüreğine sıhhat,. ömrüne bereket, diline şükür niyaz ediyorum.. Hayal ettiğimden de güzel bir eser çıkmış ortaya.. Var ol ! Selâm ve dua ile..
Aslında bu hormon illetinden en çok çekenlerden birisi benim 2002'de hormonlu domates yüzünden 2 kez dilimden ameliyat oldum Dilden ameliyat olur mu demeyin, oluyormuş, kestiler ve dil kendini tamamladı, biraz geç kalsam tat alma duyumu kaybedecekmişim, kökü kurusun hormon illetinin... ::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Vesile oluşunuz, manevi desteğiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim...
Nazarlıksın kardeşim
İlhamın eksilmesin
sevgi saygılarımla