(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güzel resim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güzel resim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Gülleri yakıştıramaz insan bataklığa Deve dikenleri mavimsi yanan çiçeklerle donanır Deve dikenine yakıştıramaz insanlar "
" Yakıştıramadığı için üzülür Yavan bulur, yanlıştır Ne deve dikeninin mavisi Ne de bataklığın akı acayiptir oysa "
Yerlerinden koparıp gülleri Saraya yerleştirsen oraya da yakışırlar Hele bir de, yoksulun yoksul odasına koyarsan Bataklığın akı deve dikeninin mavisi Yoksulun umudu olur Zenginleştirir yoksulu "
" Say ki bu yoksul bendim umut sendeydi/sendin Zayıf, belki olmayacak bir umut Öyleyse gönlünce ver kokunu nefesime Umudum olduğunu unutma… Bataklığı deve dikenini özletip yolumu saptırma Söyleyeceklerim budur sana ................Söyleyemediklerimde bende kalsın...! ! …………………………………Beni unutma "
tezat, teşbih ve telmihleriyle, anlatımdaki içtenlik, dildeki sadeliğiyle, kurgudaki ustalık, finaldeki söylemiyle çok etkileyici, zarif ve yalın, okurun kendinden bir şeyler bulduğu dizeler.
Duyarlı, hüzünlü, yürekli, sımsıcacık sevecenlik dolu usta kaleme saygı ve dostlukla...
"
RefikaDogan/YeniEdebiAkım tarafından 7/25/2011 2:35:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Biliyorum, Vakit doldu, kalan zamanın dolmasını bekliyorsun Şimdi seni biri koparıp alacak yerinden Nasıl kopardı niye kopardı sorgusuz/cevapsız Sosyete sofrasına ve yahut yoksul odasına Vazoda… yada ellerimde.
Say ki bu yoksul bendim umut sendeydi/sendin Zayıf, belki olmayacak bir umut Öyleyse gönlünce ver kokunu nefesime Umudum olduğunu unutma… Bataklığı deve dikenini özletip yolumu saptırma Söyleyeceklerim budur sana ................Söyleyemediklerimde bende kalsın...! ! …………………………………Beni unutma
.....ANLAMI, DUYGUSU VE USTA ANLATIMI İLE OLAĞAN ÜSTÜ DİZELERDİ. HİSSEDEN YÜREK VE YAZAN KALEMİNİZE SAĞLIK.