Gecenin bir vakti, Zindan misali; kokuların bir birine istemeyerek de olsa karıştığı Hayallerde bile net olunmayan bir odada Hem çok yalnız hem de hiç yalnız değilim. Bir yanımda sen diğer yanımda sensizlik hakim. Anılar mı beni benden koparan yoksa; Senin yokluğun mu bilinmez! Bildigim seninle geçen günlerin, Tadının damağımda kalması. Seni heran hayal eden, gözlerimin önünden gitmeyen güzelliğin. Bu sana yazdıgım ne ilk ne de son şiir Tıpkı sana olan sevgimin, Ne ilk ne son deminde olmadıgı gibi. Sevdanı yaşarken hayalinle varsın ben uykusuz kalmaya razıyım. Yeterki hayalin hep canlı olsun gözümde. Sen tatlı tatlı tebessümet bana. Ben geceler boyu yorgunluktan bitkin düşüp yatağa yapışırken Bir saniye rüyamda ol bana yeter. Geceler bizi birbirimize sevda yolunda adım adım saat saat yaklaştırırken Ben tekrar kapatıyorum gözlerimi, Seni rüyamda görebilmek için.
Cemal YILDIZ 20 Temmuz 2011 Saat 01 45 Yayladere/BİNGÖL
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUGUNA ÖZLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUGUNA ÖZLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Begenerek okudum. 😀
Yuregine Ve kalemine saglik,,,,