O an yaşanır, O anın duygularıdır. O an seninledir. Onunla kaybolursun. O gün batımıdır... Gecenin arkadaşı, Kimsesizliğin kardeşidir. Gün batımı hüzündür, Yalnızlıktır. Bazen acıdır, Bazen bir çığlık ve neşe... Ama daima özel bir an, Özel bir zamandır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN BATIMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN BATIMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
................................. Yokluğuna gün ışığında dayanıyorum da gün batımında dayanamıyorum Çünkü bir kat daha artıyor yalnızlığım.. ...................... Kutlatım can dost..
Nazlıgül dayanmalısın mutlaka dayanmalısın yaşam çok güzel, ağaçlar kururlar ama ölmezler, mutlaka yeşillenirler.. önce tomurcuk sonra filizlenir ve yemyeşil olurlar...
GÜN BATIMI GÜNÜN VEDASIDIR.YAŞANMIŞLARIN ACI YADA TATLI YAŞAMLARIN BİTİŞİDİR YA DA TÜM GÜZELLİKLERİ YAŞANMAYA BAŞLAMASIDIR.HER GÜN, GÜN BATIMINDA BEN AĞLAR YADA ÇOŞARIM.ÇOK CİCİ BİR ŞİİRDE ŞAİREM.KUTLARIM SİZİ.SAYGILARIMLA.
Yalnızlıktır..
.................................
Yokluğuna gün ışığında dayanıyorum da gün batımında dayanamıyorum Çünkü bir kat daha artıyor yalnızlığım..
......................
Kutlatım can dost..