Batan güneş Doğan yıldız olur. Yeniden doğuş ise Yıldızları güneş gibi Parlatır... Güne bakanlar, Gün ışığına. GÜneşe dönerler. Sevgiyi bulurlar. Sevgiyle yıkanırlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bak bu şiiri kıskandım :-) sahiplenmek isterdim. dilek yıldızı çoban yıldızı...yıldızlara bayılırım....batan güzneşten sonra görünür yıldızllar ve BEN YILDIZLARI ÇOK SEVİYORUM
yüreğinize sağlık yıldızların parlaklığı kadar sevgiyle kalın...
o dileğiniz duyuyor ve gerçekleşmesi için çalışmalarıma başlıyorum.. en kısa zamanda yapmaya çalışacağım dileğinizi :-) bekleyin mutlaka yerine gelecek :-)
Yürekleri ısıtan, dimağları ışıtan, sevginin membaına yönelten ve özün aslına rücu' etmesini öğütleyen bir nefis ve akıcı çalışma; yürekten teşekkür, tebrik ve selam etmek isterim değerli şaireme. Saygıyla...
Üç silahşörlerin ilkidir Şems,sonra deniz, daha sonra kum. “En güzel gökyüzü ve en güzel iklim” diyen Homeros’a bir selam çakın. 8 bin 500 yıllık geçmişi içinize çekin.İster 2 bin 500 yıllık Agora Ören Yeri ve Büyük İskender’in MÖ 300’lü yıllarda yaptırdığı Kadifekale ile tarihte keyifli yapbozlardı. can-ı gönülden tebrik edrim sevgili şaire.Sevgiyle kalın hoş kalın.
Güneş ve yıldızlar üzerine ne çok şiirler , yazılar yazılır. Onlar yaşamımızın ayrılmaz parçaları... Güzel yorumunuz için teşekkür ve sevgilerimi iletiyorum...
yüreğinize sağlık
yıldızların parlaklığı kadar sevgiyle kalın...