Madem ki boşa gitti verilen bunca emek Madem ki yok sayıldı herşey yalanmış demek Madem reva görüldü var olanı görmemek Lânet edip bu şehre çekip giderim ben de Yaşatmam yaşatamam kötülüğü bedende. Yüreğimden sevgimi söker yine giderim Son umudu Müftü’ye döker yine giderim.
Görmediler gücümü "deli" dediler, tamam! Yokluğa yoksulluğa yapılmışken atamam Bin defa gömseler de toprağında yatamam Arkama bile dönmem çekerim paşa paşa Neşe sizlerin olsun derim; "çile çok yaşa! Kurduğum kuleleri yıkar yine giderim Elimle boğazımı sıkar yine giderim.
Belediniz toprakla erişmeden ünvanım Ayrık otları ile sarılıyor her yanım Hibe ederim size olsa bile tek canım Yolarım köklerimi atarım uzak yere Bir lokma ekmeğimi inşallah Allah vere. Yorulsam da aldırmam durur yine giderim Yarını şakağından vurur yine giderim.
Etrafım karanlıkla bir sur gibi çevrili Şiiri duyulmuyor sustu rüzgârın dili Hapsedip bir kafese terketmeli bu ili Üzülsem de kaçarım bulmak için huzuru Karşılık almadıysam sevemem kuru kuru. Parçalayıp yerlere çalar yine giderim Isırgan otu gibi dalar yine giderim.
Riyayla tüketmedim göğsümdeki nefesi Bilmedim hileliymiş adaletin kefesi Haksızlıkla savaşan ben hukukun efesi Çekerim kılıcımı hesapsız savururum Buzdağında donarken dünyayı kavururum. Metropole adımı çakar yine giderim Bu şehri baştan sona yakar yine giderim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE GİDERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE GİDERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın hocam özlettiniz kendinizi İsyan bayrağını çekmişsiniz Şehirde anı olunca o şehir yakır tabi Hak bir temdKutluyorum eam ve hürmeterimi gönderyorum
Zamanın ayarı gitmelere kurulmuşsa geri dönüşlerde anlamını kaybetmeye başlamıştır Afet hnm. Kaybetmeyi göze alarak gitmeye çizilmişse yol sözün bitim noktasıdır o an. Güzel ve etkili dizelerdi Beğeniyle okudum
merhaba arkadaşım canım yine güzel bir şiirini okudum sankı sesinden dinler gibi oldum canım yüreği güzeel arkadaşım inşallah dernekte sesinden de dinlemek nasip olur biraz kırgın biraz sitemkar şiirini beni çok etkiledi ardıma bakmadan çeker giderim gideriz be arkadaşım gideriz kutlarım sevgi ile kal hoşçakal
CANIM MELEĞİM BEN EVDE DEĞİLİM YAZLIKTAYIM VE SESLENDİRME CİHAZIM MEZİTLİDE MASA ÜSTÜNDE YOKSA BÜYÜK BİR ZEVKLE SESLENDİRİDİM BİTANEM ÇOCUKLARIM GELDİ YAZLIKTAYIM SUSANOGLUNDAYIM BİTANEM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YÜREĞİN GİİBİ
sevgili Hayrunisa hanımcığım sizi tanmak benim için kazançtır, çok tatlısınız, daha önce farketmediğime üzüldüm. seslendirecektim ama evde değilim, burada yeterli donanımım yok geldiğimde seslendirrim. ama dilersen sert bir şekilde sen de okuyabilirsin, memnun da olurum. sevgiler.
Yüreğinin, yüreğinin olduğu yer de kalması kadar, daha kötü ne olabilir ki? Eseri, irdeleme gereği dahi duymuyorum! Çünkü asılı kalmışsın, kurtulmayı dilediğin, çırpındığın, o kara, sonsuz tavan da...
Bu arada; Tavanlar her daim alçak, Ve yüksek, basık olmak zorunda değildir! Eğer göz görebiliyor, yürek hissediyorsa, sonsuzdur...