(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIMIN YERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIMIN YERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğimde labirent yok ki benim.......sevdimmi kalbimin heryerini kaplar sevmediğindede hiç bir yerinde olmaz .... şaka şaka her yeri sevgiyle dolduramam ... tebriklerrr......
ağaçlar kül oluyor bu günlerde akıllılık etmiş olursunuz. yerin yedi kat dibine de nasıl oolsa gidecek yüreğinizde. ayrıca uğraşmaya gerek yok. çok güzeldi saygılarla. afyondan selamlar.
Aşkımı ağaçlara değil, yüreğimin labirentlerine yazarım. Yerin yedi kat derinliğine değil, kalbimin ortasına kazarım.
Belirttiğiniz gibi önemli olan yüreklere yazabilmek, kalplere silinmez mührü vurabilmek.Yüreğinize sağlık hocam. Kaleminiz daim olsun. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Aşkımı ağaçlara değil, yüreğimin labirentlerine yazarım. Yerin yedi kat derinliğine değil, kalbimin ortasına kazarım. Sayın Tarık Hocam çok severim aşk şiirlerini çünkü ondan çok çektim tebrikler üstat saygılarımla Hasan Öztürk
sevmediğindede hiç bir yerinde olmaz ....
şaka şaka her yeri sevgiyle dolduramam ... tebriklerrr......