BİLİYORUM Kİ, GEÇMİŞE ÇİZGİ ÇEKMEYE KARAR VERMİŞSİN SEVGİ ADINA, SEVDA ADINA, AŞKIM ADINA NE VARSA ANILARDA... HEPSİNİ SİLECEKSİN SIRTINI DÖNÜP ARDINA BAKMADAN BIRAKIP GİDECEKSİN... HİÇ YAŞANMAMIŞ GİBİ TANIŞMAMIŞ GİBİ GÖRMEMNİŞ GİBİ... VE DE SEVMEMİŞİZ GİBİ O KADAR KOLAY MI SENCE BU???! BİLİYORYM Kİ; AŞKIMIZI YOK SAYACAKSIN, ÇEKİLENLERİ UNUTACAKSIN... GEÇEN YILLAR YAŞANMAMIŞ OLACAK VE HİÇ GÖRMEMNİŞ HİÇ KARŞILAŞMAMIŞIZ GİBİ BİLECEKSİN BENİ HAYATINDAN SİLİP ATACAKSIN... aCABA BEN YA BEN NE YAPACAĞIM? AYNISINI MI???! TABİİ ARTIK, ODA İLGİLENDİRMEZ SENİ DEĞİL Mİ? TAMAM BE GÜZELİM... TAMAM... ÖYLE OLSUN SEN ÜZÜLME... BU HANÇERLENMİŞ YÜREK ONU DA ÇEKER DE TAŞIR O ACILARI DA... YA SEN..???! BEN YANARIM SENİN HALİNE AMA YALNIZCA YABANCI OLARAK... O DA, SENİN BİLECEĞİN İŞ... VE DA MI? HAYIR VEDA YOK BENİM DEFTERİMDE.. ÖLÜM VAR AMA VEDA YOK... HADİ GİT GÜLE GÜLE BENİ DÜŞÜNME... BAKARIM BAŞIMIN ÇARESİNE... NE ZAMAN BAKMADIM Kİ? NE ZAMAN ??? !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİYORUM Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİYORUM Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.