Günlerdir yoksun ortalarda Geç mi kaldım acaba canımın canı? Yine küstürdüm Kırdım Kızdırdım mı seni? Hala dargınllığın sürüyor da Ondan mı gelmiyorsun konuşmaya Yoksa artık kalem mi çektin? Silindik mi gönül defterinden? Geç mi kaldım canımın canı??? Bak yürek kanar Bak gözler yaşarır Durmadan sızar Yanaklar ıslanır Dudaklara dökülür... Bir yangın yeridir şimdi garip gönül Bu mu bana reva gördüğün? Acaba hak ettim mi bunu ben? Düşündün mü? Düşündün mü bir durup da Söyler misin Ahu bakışlım? Canımın canı, canımın doktoru Delikızım ... Sevgilim diyemeyecek miyim sana artık? Kadınım olmaktan vaz mı geçtin? Kırmızı çizgi mi çektin resmime Sildin mi beni gönlünden Yok mu saydın canımın canı? Son kararın bu mu ? Buna mı karar verdin en sonunda? Silindik mi artık anılardan Yakıldı mı gemilerimiz Mektruplarımız İdam mahkumu mu sevgimiz... Kürek cezası mı aldı aşkımız? Yoksa, Ağıurlaştırılmış müebbet hapsimi verdiğin? Lütfen... Üzme artık. Şunun adını bir söyler misin Söyler misin canımın canı??? !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇ Mİ KALDIM CANIMIN CANI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇ Mİ KALDIM CANIMIN CANI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.