(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mezar taşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mezar taşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla bi bulaşık vardı ilk gün ...dağ gibi yığıldı attım makinaya.. çamaşır oğlum sa sağolsun yığdı yıkadım şimdi asıcam ki sabah giderken bişi ister belki... Yok ben bunalıma giriyorum yaaaa
ya valla pilav yaptım lapa oldu karpuz beyaz peynir yemeği yedim..yumurta da var Ercan.. Oğlum avrupadaydı geldi dün akşam sabahleyin de ananesine gidiyor ufak ile annesi orda.. ben en lüks makarna ve süzme yoğurt takılacağım.. ya da tereyağda yumurta ve tost.. ben zayıflamaktayım anasını satıym
Mezar taşındaki bir yazıdan şiir çıkarmak için gören göz duyan yürek gerek... Peki aynı şeyi Hasan, Hüseyin, Ayşe, Fatma yapamaz mı? Yapamaz... İllaki EROLABİ olmak lazım... Öptüm gözlerinden Erolum...
Bedri ağabey ellerinden öptüm. Yok herkes yazar aslında . ben adece kaydediyorum. Ve herkes benim güldüğüm kadar en az gülsün istiyorum. selam ve saygı ile.
dayımgiller olurlar..havlu değil o yanlış öğrenmişsiniz. öldürdüğü adamın derisinden davul yaparlardı kimin davulu çok ise o ağa olurdu. şeref dayımın altı davulu vardı. öldü. bir gün şu alacakaranlık kuşağı gibi filmler var ya ha şu "sırlar dünyası" ben onlara " sığırlar dünyası" diyorum. orda oynayan bi snatçı arkadaşla sohbet ediyoduk tiyatroda. Kocaelinin bi köyünde çekimdeyiz dedi. çekimlerde yoruluyoruz .köy kahvesinde dinleniyoruz,çay içiyoruz,milletle sohbet felan olmuşuk samimi herkezlen "dedi. Kaavede bi delikanlı var tek bi masada oturuyo,elinde siyah bi tesbih,topuklarına basmış ayakkabının ,ceket omuzda yarım ay, demi ki köyün ileri gelenlerinden birine "bu kim? ne iş yapar?" hele sor bi "demiş köylü. Bizin arkadaş çekinmiş. ya bir şey söyler ,adam bi acaip" Yok demişler biz burdayık yahu.korkma hele bi sor. Bizim arkadaş adama dönmüş " afedersiniz kardeş siz kimsiniz,ne iş yaparsıbnız?" demiş. Adam hafif doğrulup bardağı masaya koymuş ve " ben 2003 de Etilerde Artoyu vurdum" demiş.
Özür dilerim cevabınızı yeni gördüm daha. :)))) Tavuk öldürür gibi yani diyorsunuz.O da şeref meselesi yani.
Nerde okudum hatırlamıyorum. Eski kabilelerde çok eskiden. Bir kişinin itibarı öldürdüğü kişilerle yükselirmiş.O Devirlerde kumaş falan da icat edilmemiş.Kişinin havlu sayısı onun itibarını gösteriyormuş. Öldürdüklerinin derisini yüzüp ondan havlu yaparlarmış.
Ne kadar çok havlu o kadar çok itibar .
Acaba dedim bir an bu kabileyle falan bir bağ söz konusu olabilir mi :))
Ne oldu ki ? Sadece son yıllarda adam bulunamıyo vuracak. Ben yıllar sonra geçen sene köyüme gittim. Herkes bir ibiriyle kavgalı. Valla dedim beni vuran ertesi gün ölmezsem hastaneye 90 derece limon Pereja kolonyasını alıp ziyarete gelicek çok bozulurum . Ölürsem..o zaman yandınz işte. Aslında kış aylarında domuz avcılığı yapılır yeterli domuz vurulur ancak adam vurmanın havası farklı tabii ki. Mezar taşında " Altı kişiyi vurdi, sonra dondi bi tane daha vurayim dedi ömri yetmedi. Mermi bitti oni vurdiler " yazmasını kim istemez ki..Ahhhhh Ah!
:)))))) valla ben de çok sordum kendime "ne güzel?" diye bulamadım.Doğası galiba... Havası. Alabalık. Çam sakızı Likapa Bir metrekare yer için adam vurma.. Düğünleri eskiii düğünleri bir de "ben "" tabii.
:))))) Rodrigoyu bulacaklar...Gitarını alıcaklar..Konçertonu asıl diyecekler..Yok o zor . en iyisini benim hemşerilerim yapmış.. Rizede eski mezar taşlarını yol kenarlarında duvar inşaatlarında dolgu malzemesi olarak kullanmışlar. :)))) Rizeli olsunda...mezar taşından olsun.
aslında mezar taşı kültürümüz oldukça eski.. ve feci komik yazılar var. bazıları nasihat olsun diye bazıları ise ölenin esprili olduğunu anımsatmak için. fakat hepsi de tek kelimeyle muhteşem rezalet . adamın başına yazmışlar "artık hanımı gece nerde yattığını bilir" şaka zannettim ama hem şaka meh hakikat
??? hakikatten yaa..Ölüme sebebiyet veren aslında dırdır ettirenler ! kimbilir dedikten sonra ..üüüüüüüüü kimbilir halil ağa nasıl pasaklıydı nasıl tembeldi bi işe yaramaz hayırsızın tekiydi de zavallıcık yenge hanım dilini süpürge yaptı adam olsun diye o da olamadan gettiiii haklısın valla madalyonun öbür yüzünü düşünmemiştim.. kenarları aklıma geldi de... selam ve saygı ile.
Hem de Hicri 1260 yılında.. düşün bak bu kadın dırıltısı denen şey ne kadar eski bir dert. :)))))))) Aslında biz düşüncelerimize ortak arıyoruz şiirlerle ve yazılarla. Bir derdimize dert ortağı sevincimize dost arıyoruz. Selam ve saygı ile... Sağol.
şiiirn edebi değeri tartışma götürmeyecek kadar.....
taşada hayran kaldım bizatihi
:)
kutlarım cumleten
saygımlaa