Güneşin giden bereketinin ardından Ay Çekilince Yeryüzü düzlüğüne Yalnızlık düşerdi Göğün karanlığına Ve Saç telime kadar üşürdü kimsesizliğim
Vurup İsyana sürgünlerimi İmansız Küfürler savururdum Dışarıda oynaşan Işık ile gölgenin Çoğul seçkisine inat Bir asır kadar uzayan gecelerde
Sonrasında Tövbe edip Yarım nefesle gidilen kentlere Yollardım Bütün kırlangıçları mı Sabahın hayrında Getirsinler diye Dilsiz suları Yaşam ırmağıma
Kısacası zülâl İkilemime Eğrilen düz çizgide Hep Dudaklarının arasındaydı suru İsrafil’in Olmasaydı yüreğinde saklı yerim Ne kalmıştı ki kıyametime! ___________Senden önce
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zülâl// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zülâl// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar hep bir parçamı çalıyor olric.. O kadar sessizim ki beni bir tek sen duyarsın bilirim! O kadar sessizim ki ... Konuşamıyorum, konuşursam .... Kimin ellerine versem yüreğimi... Kimin ellerine bıraksam içimi; eziliyorum.. Eziliyorum.. Eziliyorum! Beni anlamaya çalışsınlar istiyorum... Kendimle çekişkiye düşüyorum .utanmadan.. "ONLAR KENDİLERİNİ DAHİ ANLAMAZLAR"DI dimi olric?
Onlar hiç anlamazdı! Bir su damlası olup düş sen avuçlarıma.. düş! ama geçme benden... geçip gitme.. Ben buradayım! bak tam burada.. Zaman hain olric... Zaman zehrini bir de bizim içimize akıtıyor! Özlemlerin en derinini hissediyorum "sen yokken".. Ama sen de buradasın hep dimi... Oğuz Atay...
Kıymetli Şair..
''Sevgiye hesap sormayın! Çünkü sevgi, kendinden başkasına hesap vermez. O ne borç verir ne borç alır! Ne alır ne de satar! Bunun için ne çoğalır ne de azalır. Hep, bugün, yarın ve kıyamete kadar tam olarak kalacaktır. Sevgide daha çok ve daha az kavramı yoktur. Aklımıza onu tartmak veya karşılaştırmak geldiği an, arkasında sadece acı hatıralar bırakarak kalbinizden çeker gider... Kaç kere sizi sevgi kördür derken duydum. Bununla sevgilide hiç bir kusur görmez demek istiyorsunuz. Aslında körlük görme derecelerinin en üstün noktasıdır. Keşke hiçbir şeyde ayıp göremeyecek kadar kör olsaydınız! Ne zaman sevgi gözlerinizi temizlerse o zaman gördüğünüz her şey sevginize layık olacaktır...'' Eşsiz dizelerinizin değerli imgelerinizin emek ve takdir edilesi güzel yürek sesinizi defalarca okudum sonsuz teşekkür ediyorum saygım ve tebriklerimle susmasın gönül sesiniz diyorum...
Sevmek.. Sevda! Sebebi nedir bilinmez, sorulmaz da.. Sebebi de olmayan. Nedensiz niyesiz işte. Sevgi; alevleniverir ansızın. Bir kez tutuşmaya görsün yürek, düşmeye görsün sevgili yüreğe.. Sonrasında büyür, büyür içinizdeki yangın... Hissedersiniz yüreğinizini.. Ruhunuzun, bedeninizin, tüm benliğinizin her an artarak devam eden yanışını eksik kalan yanlarınızın tamamlandığını.
Sevmek-sevgi, kah yanağınızda bir ıslaklık olur mutluluktan; kah hıçkırıklara bürünüverir özlemden.. Yalnızlığınızda tutunduğunuzdur. Kimsesizliğinizin kimi oluverir. Kalbinizin fırlayacakmış gibi atmasıdır. Başınız göğsüne dayalıyken sevgilinin gecenin karanlığından korkmamak, yaşadığını anlamak, öncesi sonrası olmadan, düşünmeden önceyi nefes almakta zorlanmaktır onsuzlukta.
Bazen dudaklardan süzülüveren bir kaç sözcük, bazen şiir olması, bazen de daha boğazda düğümlenen birkaç kelimedir. Sevmek-sevilmek hayatını sevgilinin avuçlarına bırakabilmek ve ölünceye dek hiçbir şeye aldırmadan ona sarılmanın huzurunu duymaktır. Her bir hücrenle onu hissetmek, onda kaybolmaktır...
Yine güzeldi, gizem içinde sözcükleri uçuran imge ustası 'Şair'. Saygımla...
Kutlarım Saygım ve sevgimle...