Okuduğunuz şiir 3.7.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Barut Çiçekleri
Bu kent güldürmüyor beni Üşütmüyor uzun zamandır Yeniden bir seher yağmuru altında Koşan çocuk ben değilim Saçlarımı tarayan ben değilim dalgın ve soluksuz
Bu kent güldürmüyor, Kısacık zaman oldu Dudaklarım karaya çekilmiş İhtiyar gemilerle dertleşiyor Suyla söyleşiyor kuru hep yalın
Sen değil misin küçücüğüm Bu kent değilmisin, Yaralı, iyileşmeye nazır, masum ? Ah ayak izine el sürdüğüm Cesareti var mı ki toprak ananın Kucağı iki atlas mezar saltanatımıza..
Bulutlar kurşun sıkar küçücüğüm İskele ıslanır, şemsiyesi ile anılır bir yolcu Bir martı gelip konar avuçlarıma Bir martı kurumak için ne sandın
Annen söz gelimi altı yıldır gözleriyle vuruyor beni Annen bu, elleri seni anlatıyor Bu kent kadar üşüyor işaret parmakları Sev deyince, dost, düşman seviniyor
Ölüm gencecik narincem Ağaçlar ilk çağında, elma bahçeleri Tek başına yıldız sönmüş akşamdan Beni bir çocuk görmüş, erken Serazat ve şahika Dostum olur, kardeşin Ben yokmuşum çok dahadan..
Bir kent küçücüğüm Narçiçekleri büyütüyor kök ile an, Doğum günün bugün Ellerimde barut çiçekleri Dualar kan revan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Barut Çiçekleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Barut Çiçekleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Barut gibi olumsuz algı içeren bir terimi çiçek, kent, anne, ağaç, elma bahçeleri, kucak gibi her insan kalbine sıcacık hisler salan kelimelerle okuyucuyu bir sağa bir sola yatırmayı başaran, toplumcu mesajını sanatsallıktan ödün vermeden ortaya koyan çok başarılı ve güzel bir şiirdi. Güne gelmeyi, ziyedesiyle hak etmiş şiirinizi kutlarım efendim.
her gelişimde kendi haklılığımı ispatlıyorum bir kez daha kendime..
şair, kendinle yarışıyorsun..
Bulutlar kurşun sıkar küçücüğüm / Ölüm gencecik narincem / Ah ayak izine el sürdüğüm
Annen söz gelimi altı yıldır gözleriyle vuruyor beni Annen bu, elleri seni anlatıyor Bu kent kadar üşüyor işaret parmakları Sev deyince, dost, düşman seviniyor
ne denir ki... yutkundum... varolasın, çok güzeldi...
Ölüm gencecik narincem Ağaçlar ilk çağında, elma bahçeleri Tek başına yıldız sönmüş akşamdan Beni bir çocuk görmüş, erken Serazat ve şahika Dostum olur, kardeşin Ben yokmuşum çok dahadan..
icime nasil isledi bu siir... sair cok yasa e mi...
Ölüm gencecik narincem
Ağaçlar ilk çağında, elma bahçeleri
.