Yitirdiğim bir şey var, sende arıyorum, Yüreğim bir madenci feneri, yol uçurum … Yaklaşma diyorsan, peki umudum, Bir daha kimseden sormayacağım seni; ------Söz olsun! …
Akrep tutmuş gibi kirpiklerinin ucundan, Beni görünce üşüyorsun, tamam … Uğramam bir daha kamçılasa da kan, Sana kör bakacağım, görmeyeceğim seni; ------Söz olsun! …
Dağlara doğru uçan kuşlarla, Tüm sırları soyulmuş nemli düşlerle, Öfke çiçekleri getiren kışlarla, Korkma, yokuşlarda yormayacağım seni; ------Söz olsun! …
Kurtlar gibi ulusa da gönlüm ardından, Sormayacağım yüzünü, izini yollardan … Tüfeğimin namlusunun ucuna konan Kınalı keklik olsan da vurmayacağım seni; ------Söz olsun! …
Bir kuvvet iksiridir eski fotografların, Bakışların konuşur, kilitlense de dudakların. Şimdi yol ayrımındayız, bakın Af çıkmazsa eğer sarmayacağım seni; ------Söz olsun! …
Elindedir, dönüştür bu ağıdı serenatlara, Düş atları uçursun bizi bulutlara … İki kılıç gibi dövüşürken akla kara, Adak olsan da kurban vermeyeceğim seni; ------Söz olsun! …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bıraktım İpin Ucunu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bıraktım İpin Ucunu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.