(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ilginç değ,il mi? Beelki kendinizce önemliama,edebviyat anlaminda çok gereksiz ve manasiz iki cümle ve 22 yorum....Çoğu da güzelo şeyler der....Ve bu yazılımı9 edebiyatın neresine koymak ngerek acaba...Gecenin bu saati iti,bari ile anlayış yoksunluğumun bağışlanması dileğimle,ben bir çıkar yol bulamadım açıkçöası...Kovalar birbirini kovalar ve yakalar mı tartışılır...Zekice mi,asla değişl,muzip mi,sayılmaz,edebi mi tartışuılır....İki dize ve şiir,anlatılmak istenene eyvallah da,anlatılmak istenenm de kısır,ya da bana görünen öyle...Ne denir ki,tebbri,k ve islah dileğinden başka....Sevgiler.....
bizler şiirleri genellikle alışkanlıklarımız çerçevesinde değerlendiriyoruz kendimizce belirlediğimiz ölçüler içerisinde (serbest de yazsak ) bu da farklılıkları gözden kaçırmamıza ya da ret etmemize zemin hazırlıyor..sanatta zevkler renkler tartışılmaz elbet bugün kabul görmeyen beğenilmeyen yarın baştacı yapılabilir ki örnekleri mevcut...yarının neler getireceğini kim bilebilir ki..:) şiirlerin şu an kapalı olması kitap çalışmaları ile ilgili ..çalışmalar zaten yaratıcı edebiyat..*)* kapsamında sayfada paylaşılmakta..
içtenliğinize hassasiyetinize nezaketinize tekrar teşekkürler iyi ki varsınız değerli şair İlhan dost..:)
Evet,belki hepsini değil ama,pek çok şiirinizi okudum ve beğendim de bazılarını çok..Lütfen beni yanlış anlamayınız,ne kişilik be şahsunıza yönelik bir sözüm olmadı,olamaz da..Tamamen bu şiir veya cümleleriniz üzerinedir yorumum..Islah deyisim de bu şiir ve kalem üzerinedir..Bna ters gelen birşey,farklılık neresinde bilemiyorum ama,benim görüşüm beni bağlar ve diğer arkadaşlar hatta çok beğenmiş olabilir..Ben sadece düşündüklerimi söyleyen biriyim..Hakaret veya kabalık yapmak istemem de yapmam da...
Eğitim ve bilgi meselesine gelirsek,öyle ya da böyle bir düşünceye sahip olduktan ve görüş belirttikten sonra,sanırım eğitim,n çok önemi yok..Haa evet,katkısı yok mu,olmaz mı,elbette olur...Edebiyat alanında eğitim almış biri değilim ama eğitimsiz olduğumu da düşünmetin:)) Ve,uzun yıllardır şiirin içindeyimdir,ama asla kendime şair diyemiyorum:) Kendim olarak bir iddiam da asla yoktur...
Kırıcı oldum ise bağışlayınız,kavgam daima şiir adınadır..Saygı duymakla beraber,bu şiir ve cümleler tarzınız bana göre değil,edebiyatın ne tarafına konur diyerek de görüşlerimin arkasındayım.:) Selam ve saygımla..
Unutmadan...bazı şiirlerinizin kapalı olduğunu söylediniz..Elbette anneleri olarak sizin bileceğiniz birşey ama,asılmış ve gerçek sahipleri okur ile buluşan bu eserlerin,yine okurdan gizlenmesini onaylamıyor,dogru bulmuyorum...Her ne kadar siz sancılarını yaşamış ve doğurmuşsanız,okur ile beraber büyüyen nadide varlıklar olarak düşünürüm,emek verilmiş her eseri...Naçizane söylemeden geçemedim...
öncelikle okuyup içtenlikle duygularınızı paylaştığınız için gönül dolusu teşekkürler..:)
bu sayfada atalarımızdan devraldığımız miraslarımızı evrensel düzeyde geliştirerek gelecek kuşaklara aktarmak ve gelecek kuşaklarından onları geliştirerek daha üst boyuta taşıması hedeflenmiştir...hedefe ulaşır ulaşmaz zaman gösterecektir elbet karınca misali yola devam...:)
sayfadaki daha önceki çalışmaları da gözden geçirirseniz (ki çoğu şu an kapalı) farklılıkları daha iyi algılayacaksınız alışkın olmadığımız yeni teori yeni tarzların yanı sıra var olanları geliştirme etkinliklerini de göreceksiniz bazen ayrıntılara inmek gerekecek sağlıklı zaman ayırarak..
(eğitiminiz nedir edebi bilgi düzeyiniz nedir bilmiyorum ama ayrıntıları irdelemek içinse edebi alt yapı gerekli elbet)
teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli saygın cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair İlhan Seber dost insanlığa yararlı olmanız dileğiyle..:) sevgim saygım selamlarımla..
Merhaba anlam dolu dizeleri ve yüreği sevgi dolu şaireyi kutluyorum. güzel olan tüm şiirlerin gibi bu anlamlı dizelerini de zevkle okudum değerli şairem.....Paylaşım için çok teşekkürler Saygılarımla
Sevgili şairim, siteye girdiğimde hemen aranıyorum. Alıştım galiba dermişim:))))
cinasları ben de ayrı bir severim nedense. Ama her önüne gelenin şiir yazdığı gibi her şiir yazanın da cinasa soyunması bana kabak tadı vermişti son zamanlarda...
kalbine bir parmak aşk çalasım var sonra diz çöküp yalvarasım var kalbine bir parmak aşk çalasım var sonra diz çöküp yalvarasım var kalbine bir parmak aşk çalasım var sonra diz çöküp yalvarasım var kalbine bir parmak aşk çalasım var sonra diz çöküp yalvarasım var
Sustum sevgili arkadaşım sustum vallahi.Yüreğinden öpüyorum .Cansın ne diyeyim.Harikuladeydi.
kalbine bir parmak aşk çalasım var sonra diz çöküp yalvarasım var BEĞENEREK OKUDUM.. GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM
Doyumsuz bir final, tamda usta kaleme ve yaratıcı yüreğe yakışır, kutlarım hocam kaleminiz daim olsun saygılar...
UMUT ve DOSTCA