Şaşkın şakın bakma gözüme, Henüz şiir okumadım yüzüne Benim sevdam yazılmaz her söze, En güzel şiiri bakışlarım söyler sana Şaşkın şaşkın bakma gözüme!!!
Bulutlardan sonra gelirmiş Güneş Acılarla olgunlaşırmış sevda, Dal kalbimin derinliklerine Anlarsın hayallerim neden uçarmış Bulutlardan sonra gelirmiş Güneş!!!
Ne olur aşkımı germe öyle Haydi kanatlan gidelim yaban ele Bir burukluk,acı ve keder Rüzgar gibi geliyor tepeme, Ne olur aşkımı germe öyle!!!
Şehla bakışlar o acılı yürek Gülsün bu günahsız gök kelebeğine Bu kelebek ki uçar bir tebesssümle Bir kelebek ki kırıldı kanadı her yerde Şehla bakışlar o acılı yürek!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIMI GERME!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIMI GERME!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehla bakışlar o acılı yürek Gülsün bu günahsız gök kelebeğine Bu kelebek ki uçar bir tebesssümle Bir kelebek ki kırıldı kanadı her yerde Şehla bakışlar o acılı yürek!!!
güzel dizelerdi kutlarım yazan kalemi saygılarımla her daim
Gülsün bu günahsız gök kelebeğine
Bu kelebek ki uçar bir tebesssümle
Bir kelebek ki kırıldı kanadı her yerde
Şehla bakışlar o acılı yürek!!!
güzel dizelerdi kutlarım yazan kalemi saygılarımla her daim