(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüzgar Gülü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüzgar Gülü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgarın sesini dinlerken rüzgar gülü, neler neler gelir de geçer o balkon safasından ... Güzeldi şiir. Nerelere nerelere götürdü işte görüyorsunuz okuyucuları.Tebrikler. Saygı ve sevgiyle.
balkon sefasını evin annesi rüzgargülünü de evin küçük afacanı koymuştur saksıya balkon sefası çiçek verdikçe anne rüzgargülü döndükçe de çocuk mutlu oluyorlar işte ne güzel. mutlu kalın siz de :)
Hanımefendi, rüzgar gülü ne yapar acaba ? Rüzgarı tercüme mi eder dilimize şu kadar hızlı ve bu yönden gibi ? İhtar mı eder bize poyrazdan esiyor üzerinize bir şey alın diye ? Ya da lodostan esiyor şemsiyenizi alın diye ? Ya da rüzgarın kızdığını fır fır dönerken ! Ya da rüzgarın uyuduğunu veya tatile çıktığını yerinde sayarak ... Ya da başka başka şeyler işte... Derine mi indin ne ? Tebrik eder saygılar sunarım güzel bir tesbitti...
Valla var ya ! Ben bu rüzgar gülü denilen canlılardan bıkmıştım. Bi epey zaman bu varlıkları yenecek tatlı bişey zannettim.İlk elime geçeni ağzıma sokup ısırdığımda dokuz yaşındaydım. Annem elime vurup "salak o yenmez" demişti. Sonra yenilemeyeceğini anlayınca canlı yaratıklardan zannettim.Önüne peynir koydum yemedi. Süt koydım kedi geldi içti,rüzgar gülü salak gibi baktı. Ekmek koydum kuşlar yedi. Babam "marul koy belki yer la" dedi gülerek. Bende koca marulu balkona koydum. Yemedi. Bende açlıktan ölsün diye içeri aldım. Öldü. Dönmedi. Sonra tekrar acıyıp balkona koydum..cana geldi. Ben şimdi her ne ölürse bi balkona koyalım belki cana gelir derim. Bayram da olsa ... Seyran da olsa.
karşı balkonda saksıda balkon sefasının arasında bir rüzgargülü kendini havaya bırakmış dönüp duruyor... mutlaka karşı balkon. sakinininde bir sıkıntısı.. var,ki ev sahibinin.. yaptığının aynısını taklit ediyordur.. Rüzgar gülü.... saygılarımla..............
rüzgar gülü önümden çekilirsen istanbul görünecek nerede olduğumu bileceğim sisler utanacak eğilecek ağzının ucundan öpeceğim saçına kalbimi takacağım avcunda bir şiir büyüyecek nerede olduğumu bileceğim bu çıplak geceler yok mu ... bu yürek hep seni sevecek gülümse derdin ya hep göz yaşlarım senin için gülecek son sözüm çınlayacak kulaklarında son gülüşün miras sana yüreğim sende kalacak ama gözlerin gözlerimde ağlayacak vuracak gözyaşlarım ıssız sahillere tebrikler şaire
saksıda rüzgar gülü olmuş çok mu????