(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Babalar Günü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Babalar Günü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
analarımız, kadınlarımız sayesinde yakışıyor,,, onlar olmasaydı, bizlerin hali nice olurdu ki??? hakkınız ödenmez,,
baba olmak da ayrı bir duygu tabii,, ben bu duyguyu iki kez yaşayan birisi olarak, bu kutsal görevin mimarı olarak eşimi görürüm hep,,, ana yüreği başka yüreklere benzemez çünkü..
Eyvallah ya yazarım eyvallah :)) Aslolan güzel insan olabilmek. Aldığın sorumluğu harfiyen yerine getirebilmek için var gücünle çalışmak. Yine özgün bir söylem.Bir taşla iki kuş :))
Babalra günü dediler de iiyi mi ettiler. Babalar gününde oğlumla alışverişe gittik. Sağolsun o iki tane Capri ve bir tane de gömlek aldı. Yaklaşık ...bi epey para tuttu. Babalar günü olduğundan parayı ben verdim.Öyle oluyomuş ,babalkar gününde babalar veriyomuş ücreti. Sonra alışveriş merkezinin yemek bölümüne gittik. Diğer oğlum da geldi. Yemek yedik. Babalar günü ya...ben ödedim. Anlıycan babalar günüde babalara geldim. Allahtan Capri ile gömlek güzel oldu. Tam üzerine oturdu oğlumun. Babalar gününde oğullarına giyecek almak ne kadar mutlu edermiş babaları bizzat yaşadım. Babamı da ziyaret ettim. Kardeşimin mezarına götürdüm. Ağlasın açılsın. Babalar gününde babasız kalan yeğenlerimi öptüm. Bana "atçılık oynayalım amca" diyorlar. Tamam diyorum hadi at olun. Biz değiiil seeenn. diyolar. At oluyorum. Bi saat dıgıdık dıgıdık geziyoruz evin içinde. Allahtan en sonunda savaş meydanına geliyoruz. Da biniciler iniyor eşekt..pardon attan. "Her at kendi yükünü taşır " Atasözü ( Söyleyen erolabi atamız) Her bayram da kutlu olsun değerli yazar.
Capri nin biri lacivert diğeri koyu yeşil,gömlek çok şahane ...beyaz fakat kumaşı çok güzel. Oğlum Brüksele gidecek ay sonunda ona hazırlık yapıyo. babası da babalar günü şeysi oluyo
allahım o duyguyu bana tattırırmı acaba bilmem umarım ilerid bir gün çok isterim 3 çocuk iki kız biri oğlan eda masal yiğit isimleri bile hazır yani alıcam yaaaaa
bir erkeğe nasıl da yakışıyor baba olmak babamın ve tüm erkeklerin babalar günü kutlu olsun ....BABALIĞI ERKEĞE YAKIŞTIRAN TANRI DOĞANIN EN ONURLUSU OLAN ANALIĞI DA KADINLARA YAKIŞTIRMIŞ. ....YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN. GÜZEL DİZELERDİ. ...SAYGILARIMLA.
bir erkeğe nasıl da yakışıyor baba olmak babamın ve tüm erkeklerin babalar günü kutlu olsun
Çok güzeldi...Kısacık ama vurucu anlamlar yüklenmişti şiiriniz... Anneliğin tüm kadınlara yakıştığı gibi yakışır babalık erkeğe de... Baba olmak da kolay değil, hele anne olmak hiç kolay değil... Çocuğunu dinlemek, anlamak, duygularını birlikte hissedebilmek, yerine göre çocuğuyla çocuk olabilmek gerek...Dikenleri kanatsa da ellerini, bütün babalar sever o gülünü değerli şair... Selam , saygı ve sevgiyle.
Tarihçesi [değiştir] Anneler Günü kadar eski olmasa da Babalar Günü'nün de bir geçmişi vardır. Bazı tarihçiler, Babalar Günü'nün Antik Roma'da bile kutlandığını belirtiyor. Bazı araştırmacılar tarih belirtmezken Babalar Günü'nün Batı Virginia'da ortaya çıktığını savunuyor. Batı Virginia'da yaşayan John Dowdy'nin annesi öldükten sonra onun yerini alan babası için böyle bir gün kutlanmasını istediği söyleniyor. Annesinin ardından hayatını çocuklarına adayan babası William Smart'a özel bir gün armağan etmek amacıyla bu fikri ortaya attığını belirtiyor. Dodd, anneler günü kutlanırken babalar gününün olmayışını büyük bir haksızlık olarak nitelendirmiştir. Hemen babasının doğum günü olan 5 Haziran'ın babalar günü ilan edilmesi için çalışmalara başlamış ama bu çalışmalar bir sonraki yılın 19 Mayıs'ına kadar sürmüştür. Babalar Günü ilk kez 19 Haziran 1910'da Washington'un Spokane şehrinde kutlanmış daha sonra diğer eyaletlere yayılmıştır. Ancak Babalar Günü resmi olarak 1924 yılında Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Calvin Coolidge'in desteğiyle kutlanmıştır. 1966 yılında ise o dönemin başkanı Lyndon Johnson, her yıl haziran ayının üçüncü pazarının Babalar Günü olarak kutlanacağını açıklayan bir bildiri yayımlamıştır. Katoliklerin Babalar Günü'ne getirdikleri yorum ise diğerlerinden çok farklıdır. Onlar bu kutlamayı dini açıdan ele alıp peygamberleri Hazreti İsa'nın babası anısına, Mart ayının 19. gününü St. Joseph Günü adı altında babalarına armağan etmektedirler. Avrupa'da ise ilk defa 1954 yılında İngiltere'de kutlanmış ayrıca bu geleneğin kıtada yayılmasına öncü olmuştur.
BABALR GUNU KUTLU OLSUN,YUREGINDE BABA SEVGISINI TASIYAN, KAYBEDEN VE KAYBEDISLE ICINDE RUHUYLA YASAYAN VE YASATAN SEVGISI ANNE VE BABANIN ICINDE CIKMAYAN BIR YUREK HER ZAMAN DUYAR BU SEVGIYI.ERKEN KAYBEDILMIS BABALAR HER ZAMAN EVLATLARIN ICINDE YASAR, YASAYAN BABALARI KUTLUYORUZ .SEVGIYLE KALIN YUREGINIZDEKI SEVGILE VAR OLUN.YUREKTEN TAM PUAN
RAHMETİ RAHMANA KAVUŞAN BABALARIMIZA ALLAHTAN RAHMET DİLİYOR, HAYATTA OLAN BABALARIN DA BABALAR GÜNÜNÜ EN İÇTEN DUYGULARLA KUTLUYORUM... SAYGILARIMLA...HŞT
Babanızın ve amcalarınIzın ve dayılarınızın ve ağabeylerinİzin ve erkek kardeşlerinizin ve ailedeki tüm Erkek lerin BABALAR GÜNÜ BENDE KUTLUYORUM.iNSAALLAH AİLENİZDEKİ HİÇ BİR ANNEYİ VE ANNE ADAYINIZ ÜZMEZLER TEMENNİSİYLE,
analarımız, kadınlarımız sayesinde yakışıyor,,, onlar olmasaydı, bizlerin hali nice olurdu ki??? hakkınız ödenmez,,
baba olmak da ayrı bir duygu tabii,, ben bu duyguyu iki kez yaşayan birisi olarak, bu kutsal görevin mimarı olarak eşimi görürüm hep,,, ana yüreği başka yüreklere benzemez çünkü..