eskiden bir liman kentinde yaşardım akşamüstleri inerdim sahile aniden bir rüzgâr eser devirirdi saçlarımı… gözüm uzaklarda kızıllığı seyrederken birden kucağıma pervane gibi inen yapraklara takılırdı…
gözlerim sonra… açılırdı birer birer geçmişe söz geçiremediği ne var ne yoksa gelirdi aklına bir çırpıda korkak kuş olur kaçardı ardına bakmadan sayfalar yeniden son halini alırdı
sen öyle sakin/ sessiz durduğuma aldırma kolay değil alışmak sensizliğe yeniden elimden düşüremediğim bir romandın eskiden saklayıp bir köşeye koyduğum… bir resim çerçevesinden bakan gözlerinin maviliğine daldım yalnız kaldığımda…
-dudaklarıma kilit vurdum anmasın diye adını -
bu yüzden yazarım seni mısralara kızıl gökyüzü kaybolurken gözümün önünden dökerim sensizliği satırlara hain bir rüzgâr eser, savurur sancımı, sızlatırken nefesimi yokluğun bir parça can dilenir ıslığım en sevdiğin şarkı dilimde/dudağımda
bilirler… her akşam üstü inerim sahile gözlerini ararım denizin maviliğinde kızıla boyanınca gökyüzü deniz de rengini atar işte o zaman ben dağıtırım ceplerimdeki yanan hıçkırıkları duyarlar beni uzaklardan ne şikâyet ederim halimden… ne utanırım!
martılar ıslığıma koşar gelirler ve senden birkaç satır daha bırakırlar aklıma yani sen… sevdiğim yazabildiğim sürece aklımdasın yazamadığım gün emin ol ki elini tutan/ sana dokunan bir mısra değil canım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sızlıyor Nefesim Seni Anlatırken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sızlıyor Nefesim Seni Anlatırken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu yüzden yazarım seni mısralara kızıl gökyüzü kaybolurken gözümün önünden dökerim sensizliği satırlara hain bir rüzgâr eser, savurur sancımı, sızlatırken nefesimi yokluğun bir parça can dilenir ıslığım en sevdiğin şarkı dilimde/dudağımda
sen öyle sakin/ sessiz durduğuma aldırma kolay değil alışmak sensizliğe yeniden elimden düşüremediğim bir romandın eskiden saklayıp bir köşeye koyduğum… bir resim çerçevesinden bakan gözlerinin maviliğine daldım yalnız kaldığımda…
Şiir böyle birşey galiba yürekten kutlarım saygılarımla
güzel şiirinizi kutlarım saygılar