(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kalbim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kalbim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben hep şunu düşünürüm: dünya kurulalıdan bu yana söylenmemiş bir cümle kalmamıştır sanırım.... Ki, şairin tatmin duygusu, söylenmediğini sandığı cümleler kurgulamaktır. "Seni seviyorum!" cümleciği ise dünya da en çok kullanılan cümlecik olsa gerek. O kalabalık içinde, bununla değişik cümlecikler kurgulayarak şiir yazmak ve onu sıkılmadan okuyabilmek, hala mümkün olabiliyor... Siz, "seni seviyorum, anne," diye şiir yazarken ve ben onu okurken, işte öyle, hiç sıkılmadık, değil mi? Bu defterde yayınladığım ilk şiirim olan "YORGUN SAVAŞÇI"da yaşamın içinde bulunan annem için değil, ne yazık ki, beni ebediyen terk eden anneciğim için dile getirebilmiştim bu cümleği, kalp sızılarımın sesi olarak... Duygu ve kaleminiz daima sağlıklı olsunlar... (Not: hep takip edebilmek için sizi favorilerim arasına kaydediyorum. Tabii, izninizle...)
kemnur tarafından 5/30/2011 3:36:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
kemnur tarafından 5/30/2011 3:38:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık elinizden kalem yüreğinizden duygu eksik olmasın sağlıklı ve mutlu kalın" Başarılarınız daim olsun,kalbiniz ve ruhunuz huzur dolması dileği ile kutluyorum yalnız güne değil gönlüme düşen usta dizeleri saygımla sevgilerimle...
bu bir yalnızlık şiiri girişten finaldeki anneye olan sevgiye kadar
şair şiir de bir değerden söz etmiş yokluğunda bir çok şeyin anlamsızlığını belirtmiş (ben buna ''her şeyin''diyebiliyorum) ve finalde ''anne''demiş belki de sevgiliye sitem etmiş...
ayrıca bütün anneler çok sevilirmiş... öyle diyorlar ben yaşamadım bu duyguyu hiç...
şiir düşündürdükçe olgunlaşıyor çok başarılı bir çalışma olmuş.
Sevgili Kalem sadece bu siir icin bile yüregime alabilirim seni (öyle de yaptim ) kokusu istanbul dolusu dizeler orta yerinde kocaman bir özlem. ........ öyle cok siir ki...
gökkuşağının tüm renkleri bir araya gelse sen olur...