(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sezgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sezgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen ne güzelsin Sedat, az kaldı bir hafta sonra hepten İstanbul'dayım. Yalnızlığa, ayrılıklara, anne kokan tüm akşamlarımıza kavuşacağız umarım. Bir kahve içimi vaktimiz var acele etmeye gerekte kalmadı .) Sevgimdesin canım benim.
İnsanların ne hissettiği ya da ne algıladığı elbette farklı farklıdır. Lakin bir şair şiir okurken içinden ne çıkaracağını bilir. Tarzınız olmayan bir şiiri okuttum belki de size. Yine de yorum bıraktığınız için teşekkürler... Farklı fikirler her daim başımın üzerinde. Yerli yerindeyse hep orada durur... Saygımla.
Şiir ve imgelemler güzel,kutluyorum... Yalnız,bisikletiyle biten ifadede bir anlatım bozukluğu var sanırım? Çocuklar...bisikletleriyle ,olmalı... Çocuklar çoğul ise bisiklet tekil olur mu? Güzel şiir...Sevgiler,saygılar...
Çocuklar kelimesi evet çoğul, lakin bisiklet neden tekil bir de onu düşünelim. Şair şiirinde oluşması gereken resme kendi karar verir. Benim şiirimde bir kaç çocuk var ama sadece bir bisiklete sahipler. "Uzaktan bisikletiyle çocuklar göz kırptı" derseniz daha farklı olabilir belki. Ben kelimelerle oynamayı seviyorum. Şiir güzel söz söyleme sanatıdır bana göre. Ayrıca keyifli bir oyundur. Benim matematiğim bu oyunda buna izin verdi. Okurken dilimi de zorlamıyor. Okuyup yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.