bir şiir fısıldadı annem kulağıma gül dedi babam fulyaa çiçeklerinin göğsünde masal tadında ayetler uyuttu melekler Ankara sustu İstanbul puslu bir soytarı tuttu serçe parmağımdan hüzünlü bir gecenin ölümcül sabahlarında masallar uydurdu yıldızlar uzadı kırmızı başlıklı kızın burnu kurt yedi pinokyoyu o gün kızardı yüzüm kırıldı tahtadan burnum ağladı camdan pabuçlarım atlı karıncanın yelesinden düştü çocukluğum ve dişlerimin arasındaki kuleye asılırken kırıklarından rapunzel sesim en bet yerinden uyandı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... Fulyaa çiçeğim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... Fulyaa çiçeğim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrık ederım bu şiirden oturu. imgeler farklı, anlam yoğun ve soylenmemış olanı bulmak olumsuzluğe atılan adımdır. tek kelımeyle ankara ıstanbul arası derken şiiriniz siz de yurekten yureğe gezınıyorsunuz.
çok teşekkür ederim... hoş geldiniz... eksik olmayın... Fulya'cığımla küçük bir dertleşme yazdıklarımı şiir olarak görmüyorum sadece içimin döküntülerini topluyorum...
evet o bambaşka bir güzellik harika bir serinlik... fulyamı harf harf tanımaktan çok mutluyum... fulyaa mıza layık değil ama işte elimden geldiğince...
çok çok teşekkür ediyorum değerli şairem hoş geldiniz safalar getirdiniz...
ve biz ! fulyaa çiçeğim daha çok ninniler söyleyeceğiz bir avazda Ankara ve İstanbul arasındaki kutsal sularda... VALLA DİYECEK BİR ŞEY YOK..NE DEYİM NE YAZAYIM ŞİMDİ.. GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM .
çok teşekkür ederim değerli şair... İnşallah İnşallah Ankara da fulyaa çiçekleri İstanbul da hüzün çiçekleri İnşallah şiirlerde hep bulacaklar birbirlerini...
ve biz ! fulyaa çiçeğim daha çok ninniler söyleyeceğiz bir avazda Ankara ve İstanbul arasındaki kutsal sularda...
TEBRİKLER DİYORUM DEĞERLİ ŞİİR DOSTU Ürkek bakışlar soyunurken masallara yürek çırpınışları durmuyor sevgiler bir başka özlemler bir başka oluyor masalları dinlerken çocukluk yıllarında
türkü diyarı tarafından 6/11/2011 5:51:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
türkü diyarı tarafından 6/11/2011 5:52:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
özür dilerim şiiriniz gerçekten çok güzel sürekli güzel şiirleri okuyunca farkında olmadan karıştırdım özür diler güzel şiiriniz için sizi ürekten tebrik ederim
değerli şair ... çok teşekkür ediyorum lakin Niğmet hanım değerli şairimizle karıştırdınız beni... bir gün onun kadar güzel yazabilmek umudu ile.. ve yorumu düzeltirseniz çok sevinicem....