Tut ki iki esrik genciz Duvarlar devirerek bir sokaktan geçiyoruz Kaldırımlarda düş kokusu, ağır Parçalanarak atılmış ayna kristalleri Söz veriyoruz kadınlara, çocuklardan söz ediyoruz Paldır küldür evler, balkonlar ardımızda Tut ki iki esrik genciz, Saçlarını taramayı anımsatıyoruz bir muhteşem kıza
Gam besliyor sarmaşıkları Gülleri, yalan İhya onulmaz bir mevsimdeyiz, Gidilecek kent arayışlarına benziyor zaman Uçaklar, gemiler, trenler.. Düşün ki iki esrik genciz, Gözlerini her yana dağlıyorsun, gözlerin ateş mavi Gökyüzüne çizdiğim resimler hakkında Türküler söylüyorsun, O ilk anısı üşüdüğümün, parmaklarımın ilk uzaması Avuçlarımda parçalanırcasına bir alkış..
Genciz, şurada işte Yavru kuş ağzı kadar hevesli dudaklarımız.. Bir çınar ağacının gölgesi bükülse, Dalından geçse yapraklar, Ay çıldırasıya bir o yana bir bu yana kaybolsada; Genciz, sorular soruyoruz Bir cevapla vurulduğumuz doğru Doğrulup kalktığımız da
Ölüm bir misina ucunda ağır Yalnız ve erkenden çekilir yosunlar kayaya, Bu saatlerde işte tutulmaya benziyor uykumuz Genciz, yapayalnız, uluorta, dalga dalga..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutulma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutulma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öfkesini sevdim bu şiirin yabancı durmuyor ruhum mısralarda seksek onayacak kadar rahat "Düşün ki iki esrik genciz, Gözlerini her yana dağlıyorsun, gözlerin ateş mavi Gökyüzüne çizdiğim resimler hakkında Türküler söylüyorsun....." emeğinize yüreğinize sağlık tebrik ediyorum .sevgiler selamlar....
Ölüm bir misina ucunda ağır Yalnız ve erkenden çekilir yosunlar kayaya, Bu saatlerde işte tutulmaya benziyor uykumuz Genciz, yapayalnız, uluorta, dalga dalga..
"Düşün ki iki esrik genciz,
Gözlerini her yana dağlıyorsun, gözlerin ateş mavi
Gökyüzüne çizdiğim resimler hakkında
Türküler söylüyorsun....."
emeğinize yüreğinize sağlık tebrik ediyorum .sevgiler selamlar....