(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIRAK GİTSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIRAK GİTSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görseli ile müstesna bir şiir daha hocam. Öyle can alıcı noktalarda ki sözler... İnsan düşünmeli ve neye nasıl baktığını nereye gittiğini keşfetmeli. Dar kalıp içinde kısır kalmamalı, hatta kendine çeki düzen vermelidir. Öğrenmekten önce anlamak gerek. Ya da ne öğrenmek istediğin bilmek. Günümüze bakınca bunun ne kadar gerekli olduğuda görülmektedir. Hemen her şeyimiz nerede ise ezbere geldi dayandı. Kendini geliştirmek ve kendi ruhununda aydınlanması adına araştırmalı bulmalı ve sadece söylenenle kalmadan emek vererek öğrenmeli insanlar.
Bu birazda benim dün astığım şiirle öyle özdeş ki. Argodan tutunda komik bulana kadar. Oysa ki orada anlatılan dünyanın ve insanların geldiği son nokta idi hicvedilerek anlatılan. Kendini bilmeli ve kendine inancına sıkı sıkı sarılmalı yolunu önce kendi aydınlatmalı insan. Birileri ancak yatsıya kadar aydınlatır. Ya ondan sonrası?
Her gün erimesin yürekte yağın
El ayak tutarken geçmeden çağın
Bırak gitsin ırak olsun gözünden.
tşkler çok içden yazılmış şiir ellerine saglık