(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ BİR NASİHAT VERİCİ İDİ. İLHAMINIZ HİÇ EKSİLMESİN. Yürek benim, sevgi benim der ise Can yakana, kin tutana verirse Âdemoğlu şeytanı da severse Onu cehenneme kakıver gitsin.
Sözüm sana kardeş, bana darılma Yalancıya kanıp, sanma kayrılma Sen sen ol da vefalıdan ayrılma Gönlünde nurunu yakıver gitsin
Ne diyor Resul-ü Ekrem efendimiz: iman etmedikçe cennete giremezsiniz, yaratılanı sevmedikçe iman etmiş olmazsınız... ibretle okuduğum çok güzel bir şiirddi... anlam deryasındaydı dizeler.tebrikler ve de saygılar...HŞT
‘şekil kazanamamış korkular, duygu haline bile dönüşememiş sezgiler, kimliği açıkça tarif edilememiş bir güce duyulan anlatılmaz bağlılıklar, sevilen ama açıkça sahiplenilemeyen hayaletler gibi dolaşırlar’ diyordu.
Ne kadar da benziyor içler de yaşadığımız hislerin doymazlığına diye geçirdim içimden. Ne kadar andırıyordu aymaz çelişkilerini insanlığın. ‘sevilen ama açıkça sahiplenilemeyen hayaletler’ !!! sanki aradığı cümleyi bulmuştu insanlık. İşte bu! Bağlılıklar, bağımlılıklarını ve onları istemsiz bir şekilde kabullenen ruhlar.
Kaçışlar… Hem müptela olup hem de değilmiş gibi kendini soyutlamalar. İzlere basmadan yürüme çabaları. Dereden geçerken, özenle taşlardan sekerek karşıdaki esrarengiz ormana varma telaşı… Tüm bunlar olurkende etrafında kırıp döktüğü insanlar yığını.
İçinde esen fırtınaların bedeli hep karşısından çıkarma yetisi ile birlikte hata üstüne hata yapma. Vicdandan uzak hem de acımasızca, düşüncesizce yapılan kendine ve inandıklarına ters düşme gayretleri.
Oysaki bir besmele ile başlayan adıma hak rızasına yürüme sevdası eklense yetecek...
Yürek benim, sevgi benim der ise
Can yakana, kin tutana verirse
Âdemoğlu şeytanı da severse
Onu cehenneme kakıver gitsin.
Sözüm sana kardeş, bana darılma
Yalancıya kanıp, sanma kayrılma
Sen sen ol da vefalıdan ayrılma
Gönlünde nurunu yakıver gitsin
SAYGILARIMLA....