(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şeyda Bülbül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şeyda Bülbül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu süper birşey öğütler içinde öğütülmüşte hamur olmuş, o hamurda ekmek olmuş...ne güzel düşünceler ve öğütler.... TEK KELİME "HARİKA" YÜREĞİNİZE SAĞLIK....
Sabredersen, beklediğin bulursun. Şükretmekle,daha zengin olursun. Günahlardan, sakınır da kaçarsan. Yüce Rab’den, ödülünü alırsın. .....
Yazınsal görsel işitsel harika bir eser olmuş arkadaşım.. Biraz geciktim üzgünüm..Çok çok beğendim.. Yürekten kutluyor her sözcüğüne katılıyorum.. Nice iyilik güzellik vadeden kandillere..Sevgilerimle..
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden Evet ölmeden evvel ölünürse İnsanın korkmasına ne gerek sırattan çekinmesine ne gerek anlam derinliği olan dopdolu bir eserdi kutlarım dost kalemini saygılarımla
Şiir her zamanki gibi çok güzel... resimde de şiirdeki kadar ustasınız değerli şairem. çok güzel bir resim yapmışsınız kopya olsad bu gölge ve ışığı bu şahane renk uyumunu benzetebilmek bile büyük maharet. Tebrikler.
Hiçbir haber beni bukadar sevindirmezdi.Candan tebrik ediyorum her ikinizi de. Siz bu başarıya fazlasıyla layıksınız.Arkası gelsin inşallah. Bu eseri dinlemi imkanımız olur mu? Sizin başarınızın en büyüğü bestekarlığınızın yanında harika bir sese sahip olmanız. Allah ne güzel meziyetler vermiş.Tekrar kutluyorum efendim. Selam saygılar.
Saygıdeğer söz yazarım bestekar kardeşinizin Sözleri Oktay ZERRİNE ait olan rast makamındaki bir eseri İstanbul Kadıköy Belediyesi Beste Yarışmasında 500 ü aşkın beste arasından ilk 10 a girdi ve finalist oldu ve mansiyon ödülüne layık görüldü geçen hafta Kadıköyde sahnede kendim seslendirdim Oktay beyde ordaydı birlikte plaket ödüllerimizi aldık, unutulmaz anılarla ayrıldık sizinle de bu mutluluğu paylaşmak istedim...
selam ve saygılar.Yeni şarkı sözleri bekliyorum...:))
Şeyda bülbül,ne de güzel şakıyor. Bahar geldi, tabiatı dokuyor. Yar elinden,aşk şerbeti içersen. Konuşmadan,gözlerinden okuyor.
Kıskanıp da, sevenleri ayırma, İhaneti, doğru bulup kayırma, Bir gün olur, gerçekleri açarsan, Yalanlarla, insanları doyurma.
Sakın vurma, kusurları yüzüne, Saygılı ol, hele bir bak özüne. Düşünmeden, tespih gibi saçarsan. Değer vermez, kimse senin sözüne.
Lüks yaşarken, unutma hiç dengini. Bitmez sanma,sonu gelmez engini, Tırmanmadan, yüksek yere geçersen Ayırt etme, fakir ile zengini.
Çekemedim bu hayatın yükünü. Susuz kaldı, tarlamızın ekini. Sınamadan, cahil bir dost seçersen . Alır kaçar, pabucunun tekini.
Sabredersen, beklediğin bulursun. Şükretmekle,daha zengin olursun. Günahlardan, sakınır da kaçarsan. Yüce Rab’den, ödülünü alırsın.
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden
Ülkü Ahıska 2.Mayıs.2011 Resim Osman Hamdi Beyden Kopya Kendi çalışmam
Yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,inciler dökülmüş haklı dizeler,Regaip kandiliniz ve cumanız mubarek olsun,selam ve dua ile..
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden........söz biter......yakışmıyan yorum şiiri incitebilir... ayakta alkışlıyorum....saygılar
Lüks yaşarken, unutma hiç dengini. Bitmez sanma,sonu gelmez engini, Tırmanmadan, yüksek yere geçersen Ayırt etme, fakir ile zengini. ÇOK ANLAMLI VE DUYGU YÜKLÜYDÜ İÇİNDE HER KESE YARAYAN NASİHATLAR DOLUYDU, BEGENEREK OKUDUM YÜREGİNE SAGLIK KANDİLİNDE MUBAREK OLSUN...
Tek kelimeyle çok harika bir eser Ülkü can.Emeğinize yürek gücünüze sağlık. Her yönüyle örtüşmüş anlamlı ders niteliğinde bir eser dinlemenin mutluluğunu yaşadım.Kaleminiz daima çağlasın....
GÜNÜN MANA VE ÖNEMİNE SADECE RESİM VE ŞİİR OLARAK DEĞİL FONDAKİ MÜZİK VE SESTEKİ MUNİS VE YUMŞAK YORUMLADA ÖRTÜŞEN DİZELERDİ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KANDİLİNİZİDE KUTLUYORUM .
Kıskanıp da, sevenleri ayırma, İhaneti, doğru bulup kayırma, Bir gün olur, gerçekleri açarsan, Yalanlarla, insanları doyurma.
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden
Ülküm gül perim harikasın daha ne diyeyim favorimsin Yüreğine emeğine sağlık .. Üretim fabrikan bereketli olsun...REGAİP kandilini kutlarım...Sevgiler Selamlar...
Sabredersen, beklediğin bulursun. Şükretmekle,daha zengin olursun. Günahlardan, sakınır da kaçarsan. Yüce Rab’den, ödülünü alırsın.
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden
dilindeki bugulu dilleniş nede güzel öğüt verir gül peri kadifeden yüreği inci taneleri gibi söyler öğütleri insan olmanın insanca yaşamanın kuralı nede güzel anlatılmış şiirde inci taneleri sanki
harikaydı bu sayfada neden huzur buluyorum biliyormusun arkadaşım bir bugulu hava var şiirlerinde ondan saygılar sevgiler kandiliniz mubarek olsun dualarda buluşalım
DEGERLI BACIM GUZEL YOZGATIMIN GUZEL INSANI KUTLADIM CANDAN YUREGINIZ VAR OSUN BUTUN SIIRLER GUZELDIR AMMA SAMIMIYETIMLE SIZIN SIIRLERINIZ BANA GORE HER ZAMAN HARIKA BEGENEREK OKUDUGUMU SOYLEYEYIM BASARILARINIZIN DEVAMINI DILER VE MUBAREK KANDILINIZI KUTLARIM NIHAT YURT KANADA SONSUZ SELAM SANADA
Nasihatlarla ve yol gösterici mesajlarla dolu , maneviyat ve hissiyat yüklü geniş gönül duygularınızdan , ipek sesinizden ve güzel bir müzik eşliğinde sunduğunuz bu harika şiirinizden dolayı , bütün kalbimle ve sevgilerimle Sizi, kutlar ve bu gerçekler doğrultusunda başarılarınızın daim olmasını dilerim. Yalnız, naçizane şu düşüncemi de belirtmek isterim.
Sabredersen, beklediğin bulursun. Şükretmekle,daha zengin olursun. Günahlardan, sakınır da kaçarsan. Yüce Rab’den, ödülünü alırsın.
Hani şükretmekle daha zengin olunur diyorsunuz ya, yüzyıllar boyu şükredip duruyoruz ve Cenab-ı Allaha dualarımız eksik olmuyor ama bir de bakıyorsunuz ki, şükredermiş ve dua edermiş gibi görünenler(aslında etmiyorlar) her şeylere sahipler, ne var ne yok hep bana rab bana diyorlar ve de öyle ya da böyle hepsine sahip oluyorlar. Bunun aksine benim yoksul ve fakir insanlarım, bir lokma ekmek için ve çoluğunu çocuğunu aç bırakmamak için terini ve emeğini döküyor ve hem de şükrediyor,dua ediyor ama hiçbir şeye sahip olamıyor. Bu hale ve duruma ne demek lazım ? Doğrumudur acaba ?
Kandilinizi kutlar, her şeylerin gönlünüzce olmasını can-ı gönülden dilerim.
Dostça sevgilerim ve selamlarımla
H.TATAR tarafından 6/2/2011 5:06:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hemen cevap verdiğiniz için ben de Size , teşekkürlerimi ve sevgilerimi bizzat sunarım. Sağ olun,var olun.
Yazdıklarınızın hepsine de katılmamak gayri mümkün. Sonuna kadar katılıyorum.Bu anlattıklarınızı bir nebze olsun ben de biliyorum. Lakin , beni anlayışla karşılamanizi rica ediyorum. Bu mübarek Zatlar ve Cenab-ı Allah'ın bizlere bahşettiklerinin dışında oluşan bir gerçek durumlar yok mu ? Binlerce örnekler gösterilebilir. Siz de , gayet iyi biliyorsunuz ve bu denli olayların içinde yaşıyoruz. Allah-u Taala bütün yarttıklarını eşit yarattı ve birçok nimetler verdi ki , kimse kimseye muhtaç olmasın diye. Öyle değil mi ? Ama bu dengeyi bozup, kendi çıkarına kullanlanlar bir sürü. Yani diğer yaratıkların haklarını gaspediyorlar. Sence bu vaziyet adil mi ? Aslında Sizinle bir polemiğe girmek için yazmadım. Yazdıklarınıza da katıldığımı ifade ettim.
Önce sayfama uğram nezaketi gösterdiğiniz ve güzel duygularla yorum yaptığınız için teşekkür ediyorum. Kafanızı kurcalayan soru için de dilimin döndüğü kadar cevap vermeye çalışayım. Bazı örneklerle açıklayım.Hz. Eyüp.Şükürsüz müydü...Derdin biri biter biri başlarmış.Veysel karani Haz.leri deve çobanlığı yaparak üç beş kuruş alır onu da köyün fakirlerine dağıtırmış. Peygamber efendimiz için de öyle zengin olmadığı gibi.hırkası da yamalıymı.
Allah-u Taala bu yalan dünya da çok sevdiğini kullarını dener ve sınavdan geçiriyor besbelli.
yaradandan gelene tevekkel olmak ence ibadetlerin en büyüğüdür.Allahın dediği olur. Ben dua ettim de olmadı .Ben şükrediyorum da Allah vermedi demiyeğiz. Ötyle bir yerden Allah tarafından ödüllendirilirsiniz ki.Farkınsa olmadan şükürlrinizin karşılığıdır. Buna da sabretmek lazım.Herşeyin vakit ve saatini Rabbimiz tayin eder. Kimi yaptıklarının karşılığını yalan dünyada görür kimi de gerçek olan öbür dünyada. Ben naçizane böyle düşünüyorum.Ve kendi düşüncemle de anlatmaya çalıştım.
Ulu rabbim bu kutsal gecede cümlemizin günahlarını bağışlasın.Dualarımızı kabur buyursun inşallah. Selam saygılar efendim.
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden DİLERİM ELİ BOŞ GİTMEYİZ. BU MÜBAREK GÜNDE GÜNE DÜŞECEK BİR ŞİİR ÜLKÜ HANIM. SESİNİZDEN DİNLEMEK İNSANA HUZUR VERİYOR. HELE O RESİMLERİNİZ YOK MU ONLARA HAYRANIM. ALLAH ELİNİZDEN GÖNLÜNÜZDEN YETENEKLERİNİZİ ALMASIN. REGAİP KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN. SELAM VE SEVGİLERİMLE
Çekemedim bu hayatın yükünü. Susuz kaldı, tarlamızın ekini. Sınamadan, cahil bir dost seçersen . Alır kaçar, pabucunun tekini.
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE ŞİİRİN TADINA VARARAK DİNLİYORUM VE OKUYORUM SEVGİLİ ARKADAŞIM HELE O GÜZEL BİLLÜR GİBİ BİR SESLE OKUMANIZ AYRI BİR TAT FON RESİM ÇOK GÜZEL BİNLERCE SELAM YOLLUYORUM BU GÜZEL YÜREĞE ŞİİR YÜREKLİM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM NADİDE SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
Şeyda bülbül,ne de güzel şakıyor. Bahar geldi, tabiatı dokuyor. Yar elinden,aşk şerbeti içersen. Konuşmadan,gözlerinden okuyor.
Kıskanıp da, sevenleri ayırma, İhaneti, doğru bulup kayırma, Bir gün olur, gerçekleri açarsan, Yalanlarla, insanları doyurma.
Sakın vurma, kusurları yüzüne, Saygılı ol, hele bir bak özüne. Düşünmeden, tespih gibi saçarsan. Değer vermez, kimse senin sözüne.
Lüks yaşarken, unutma hiç dengini. Bitmez sanma,sonu gelmez engini, Tırmanmadan, yüksek yere geçersen Ayırt etme, fakir ile zengini.
Çekemedim bu hayatın yükünü. Susuz kaldı, tarlamızın ekini. Sınamadan, cahil bir dost seçersen . Alır kaçar, pabucunun tekini.
Sabredersen, beklediğin bulursun. Şükretmekle,daha zengin olursun. Günahlardan, sakınır da kaçarsan. Yüce Rab’den, ödülünü alırsın.
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden
Tüm dilek ve temennilerinizin gerçekleşmesi dileklerimle güzel şiirinizi candan kutlarım.Ne güzel bir gönül muhasebesi böyle.Usta kaleminizi tekarar saygı ile selamlıyorum dost...Tüm dilekleriniz gerçek olsun.. Kandiliniz mubarek olsun.Mevlam dileklerimizi kabul ve makbul buyrrsun inşaaallah..
Sabredersen, beklediğin bulursun. Şükretmekle,daha zengin olursun. Günahlardan, sakınır da kaçarsan. Yüce Rab’den, ödülünü alırsın.
Masum gönül, incinmesin dilinden. Yoksul olan, sebeplensin elinden. Bu tarlada, güzellikler biçersen, Gayri korkma, sana gelen ölümden
Yüreğinize ve kaleminize sağlık değerli şair dost ... Muhteşem güzellikte dörtlüklerle bezenmiş şiirinizi zevkle okudum ve dinledim sesinizden... İnsan vardır, insana örnektir şair ... İşte siz güzel örneklerimizden bir insansınız.Sağlık, huzur ve mutluluklar diliyorum..Kandiliniz de mübarek olsun. Saygı ve sevgiyle.
dualarınızın ve ibadetlerinizin kabul edilmesi temennilerimle; kandiliniz mübarek olsun sayın şair..islamın insanlardan taleb ettiği hiç bir şey insan fıtratına aykırı değildir..tam aksine islam insanın hem dünya, hem de ahiret hayatını düzene sokar, mutluluğun kaynağı, membaıdır..tüm arızaların menşei islamdan uzak yaşamak, onun emir ve yasaklarına riayet etmemekten ibarettir..müslümanların bu günkü duruşları gibi değil de islamın istediği mü' min formatında insanların çoğaldığı bir dünyada mutlulukta, eşitlik te, özgürlükte, kısaca insani değerlerin tümü de kendilinden oluşacaktır...Rabb imiz kalbimizi ve yönümüzü rıza' n olan işlere yönelt..tebrik ve saygılarımı bıraktım şiirinize..sağlıcakla kalınız sayın şair...
Merhaba, resim çok güzel...Geçen gün Osman Hamdi Bey'in müze olan evinde şiir imecesine katıldık...Gizemli mekanlar...Şiir de yüreğinizin duygu selini satırlara akıtmış...Seslendirme ayrı bir güzel...iyi ki varsınız...Yürekten tebrik ediyorum...Entellektüel.
Nasihat dolu anlamlı dizelerdi resim çok güzel harikasın arkadaşım yüreğine sağlık kandilinizi de mübarek olsun saygı ve sevgilerimi bıraktım sayfanıza
TEK KELİME "HARİKA"
YÜREĞİNİZE SAĞLIK....