kül rengi sabahlarda uçuştu doruğun enginlerine kuşlar ama/susmadı gökyüzü bir açımlık sessizlik giyinen mavi fısıltılar tek kanatlı aynı masaldı
rüzgarda göğe dayanan ağır başını anlatıyordu özlemin önce dokundum sonra dinledim
dedi ki göçler ummana gelmemişse ruhun alacasından özgürlüğe uzak düşen tenhalar hangi gönül ırağında veyl olur vuslatla
bellek umutlara karşı içimdeki göçler doğanın gördüğü ölmüşlüğü var etme çabasında benliğimde artık maviden öteye bir yer var düşlerim özgürdür nasıl olsa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek kanatlı aynı masal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek kanatlı aynı masal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kül rengi sabahlarda ayyuka çıkar hüznüm rüzgar mavi bir fısıltıdır gökyüzünün bağrından sus sus ki zaman katran karası ufalansın avuçlarımızda sessizliğin gürültüsü aksın yalnızlığımızın yeryüzüne adanmış faniliğine sus ki özgür şelalelerde daha fazla durulansın evrene yayılsın ruhlarımızın şavkı...
Hayatı, duygu ve düşünceleri kuramsal bir dille aktarmış sanki. Masalsı bir gösterge üzerinden bilgiyi okura sunarken öznel bir ifade biçimi ile psıkoljık bir seanstaymış hissi uyandırıyor. Tek kanatlı olmak. Karşılığı yarattığı boşluk, hayata tutunma çabası düşlerine doğru tek kanatlı kanat çırpmak... Şairin ruh halini nesnellik ölçüsüne geçierekek oluşturduğu İmgesel derinlik oldukça başarılı...
Başka bir bağlamda ise; İnsanın tinsel huzursuzluğu arasındaki gerilimden beslenen ve duygusal gerçekliği anlamlandırma çabasına dönüşen bir yaratım sürecininizlerini sunmuş... İkinci bir kanada kavuşma arzusu... Mecazi boşluğu dolduran bir öpücüğün verdiği haz gibi...
Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle
ayyuka çıkar hüznüm
rüzgar mavi bir fısıltıdır
gökyüzünün bağrından
sus
sus ki zaman
katran karası ufalansın avuçlarımızda
sessizliğin gürültüsü aksın
yalnızlığımızın yeryüzüne adanmış faniliğine
sus ki
özgür şelalelerde daha fazla durulansın
evrene yayılsın ruhlarımızın şavkı...
güzeldi...