(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmiyor aylarım bitmiyor senem, Kapadım gözümü nerdesin minem, Sürpriz yap son kere öpüver annem.
Kutlarım eseri nefisti anneye duylan hisler...nefisti şiir... Herkesin annesi kendine özeldir ve de çok güzeldir... Ne mutlu anne kıymeti bilen yüreklere...ne mutlu annesini dile getiren şaire... Tebriklerim gönülden güzel gönlünüze dost....selamlar esenlikler ...
Saygıdeğer Üstâdım; yorumumda ilk olarak, Harf şapkasının(^) eksikliğinin ne şiire ne de sesi ile yorumlayana zeval getirmediğini bilmeme rağmen, hatırlatmam gerekir.
Duygu seli yaşatan yorumcunun sesi ve fon müziği, bugün, Ramazan Ayının ilk gününün sevinç ve heyecânını yaşarken, gönlümü mes etti.
Emekleriniz için Sizlere, teşekkür ve Selâm ederim.
Anneye yazılmış harika bir eserdi resim yeteneğiniz çok güzel mevlam gönlünüze ilham eksik etmesin tebrik ediyorum kaleminizi yüreğınize sağlık . SAYGILAR
Merhaba, sanata değer veren kalemleri sayfamda görmekten mutlu oldum...teşekkür ediyorum...Merak ve sevgi başarmak için yeterlidir kanımca...Sevgi ile kalın değerli şairim...Entellektüel.
Geçmiyor aylarım bitmiyor senem, Kapadım gözümü nerdesin minem, Sürpriz yap son kere öpüver annem.
can dostum tebrik ederim...ustadım harıka bır şiir okudum.... anneler adına ve nur içinde yatsın benim anamiçinde gelsin... yazan o güzel yüreğiniz sağlık... kaleminiz susmasın daim olsun... kutluyorum sevgı ve saygılaırmla...
Geçmiyor aylarım bitmiyor senem, Kapadım gözümü nerdesin minem, Sürpriz yap son kere öpüver annem.
Şahane dizelerdi bu akşam okuduğum en güzel dizelerden birisi, sanatkar ruhlu şairemizi kutluyorum.Karakalem çalışmasıda muhteşemdi, puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
hocam yine ben geldim daha once yazdigimda yorumu ablam siyah gecem ablamin yorumunu dinlememistim su an dinliyorum ve muhtesem annem dedik mi bitiyor orda hersey. anlatmaya hic bir sey yetmiyor anlatmaya .o bizi yasatan ruh, sevgi, ask, tutku, ve dert ortagi, genlerimizin akan kani, yasatan ruhu her seyi ,ciceklerin en guzeli, kaymak ,bal manolya cicegi gul sevda cicegi adi anne iste sevgi pamugu adi. =================
hocam ablam siyah gecem zaten benim tutkum herseyim ablam annem sevdam muhtesem yorumu buyuk destegi ile sevgi dolu yuregi bir ask bir tutku bir sevda diyorum seven yuregiyle siiri yasatiyor kayboluyorum ben bu siirlerde onun yorumlariyla.adi sevda cicegi sevgi cicegi ablam.
Çerkez Kızı tarafından 6/7/2011 4:08:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çerkez Kızı tarafından 6/7/2011 4:31:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
hocam ablam siyah gecem zaten benim tutkum herseyim ablam annem sevdam muhtesem yorumu buyuk destegi ile sevgi dolu yuregi bir ask bir tutku bir sevda diyorum seven yuregiyle siiri yasatiyor kayboluyorum ben bu siirlerde onun yorumlariyla. cerkez kizi siirinizi bekliyorum merakla benimde var siirim cerkez kizi siirim.
Sefalar getirdiniz...Siyah gecem bir fenomen...Hakkını nasıl ödeyeceğim bilemiyorum...Böylesine yüreği engin hoşgörü ve tevazu ile dopdolu bir insan tanımadım...Benim "çerkez kızı" diye bir şiirim var...Sizi tanıdıktan sonra gündeme aldım...İleride sayfama atacağım...Getirdiğiniz güzellikler için çok teşekkür ediyorum...Sevgi ve saygı ile...Entellektüel.
ŞİİR ÇOK ŞAHANE..ANA ŞİİRİ OLURDA KÖTÜ MÜ OLUR DİYORSUNUZ DEĞİL Mİ..DOĞRU VALLA..AMA HAYRÜNİSA HANIMDA HAKKINI VERMİŞ DOĞRUSU..O DA ANA TABİ CANIM..YA RESİM RESİM HARİKA..HER İKİ YÜREĞİ VEDE EMEĞİ CANDAN KUTLUYORUM..
Merhaba,şair dostum.Yürekten temennilerle ne güzel duygular bırakmışsınız sayfama...Teşekkür ediyorum...İyi ki varsınız...Selamlarımı gönderiyorum...Entellektüel.
Şairler duygusaldır helede böyle hasret hüzün dolu konusu anne olan dizeleri okursa gözleri nemlenmeyecek şair yürek olsun sanmıyorum.....Ana başa taç imiş ,her derde ilâç imiş,bir evlat pir olsada anaya muhtaç imiş..ne kadar güzel demiş şair, yaş kaç olursa olsun evlat annesine hep bebe gibidir,çok hüzünlü yüreğimi titreten dizeler.candan tebrikler her iki değerli gönül dostlarıma.başarılarınız bitimsiz olsun saygımla.
Merhaba, yürekteki özlemi yakaladığımızda hep geç kaldığımızı sanırız...Bu mutlu olduğumuz bir duygu kırıntısına işarettir...keşkeler olmadan da sevgiye doyabilsek...Bu kimi zaman olası değil...Hiç olmazsa bizler sevgiyi paylaşarak bunu tadabiliriz...bu bağlamda getirdiğiniz güzellikler için teşekkürler...iyi ki varsınız...Entellektüel.
Büyüdüm gözünde çocuğum yine, Dersin ki; “gel sarıl özlüyor sine, Hasretim seninle bir nebze dine
Şİir beni iki yıldır görmediğim ancak bu bahar gördüğüm anneme götürdü. İlk sarıldığımda beni içine çekerek koklamıştı ,,Ayşe'm (annem''. Bana o anı yaşattı şiir. Samimi söylüyorum çok içten ve iyi bir teknikle yazmışsınız bu şiiri.
Hep kendimizi gördükleriiz bizimdiir...Hep sahip olduğumuz duygular debreştiğinde...Ciğerimiizin bir köşesinde saklı duran hicranlar kanadığında daha çok özlediğimizi anlarız...Çünkü seviyoruz...teşekkür ediyorum gönderdiğiniz çiçekler için...Entellektüel.
şiiri tammalayan resim mükemmel şiir mükemmel hele hele konu ana olunca akan sular durmuş öyle daldimki şiire kendimi zor buldum kutluyorum selamlar.....
O anne...çünki acılarını da tatlı diye bağrımıza gömdük yıllarca...Bizim için çektikleri hicran çiçeleri diye ciğerimizde yeşerdiler...Teşekkür ediyorum efendim...bıraktığınız güzellikler için ...Entellektüel.
Resmi emeği dize dize anne kokusu duyduğum usta kalemin kıymetli dizelerini yürekten kutluyorum Dilerim hayat hepimize anneciğimizin o güzel gözleriyle bakar teşekkür ediyorum Kaleminiz başarınız daim olsun şair saygımla...
Görmeyi ve bakmayı çok iyi bilen bir gönlünüz olduğu kesin.Resim mükemmel, şiir mükemmel. Hani derler ya akan suların durduğu bir zaman vardır, işte annelerimiz de bunlara sebeplerin en başındadır. Çocukluğunda şefkat görmeyenden büyüdüğünde merhamet beklenemez. İnsani donanımları kuvvetli olanların hayatını incelediğimizde bir annenin sevgi pınarlarından içtiği görülecektir.Bunlar bir yana; bir annenin doğum sancısındaki hakkını bile ödeyemeyiz.Ne mutlu ahde vefalı evlatlara, ne mutlu annesinden helallık almayı başaranlara... Şiirinizi ve resmi süsleyen eserinizi bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
MERHABA EFENDİM ANNE DENDİĞİNDE BİLE GÖZYAŞLARIM BENİ DİNLEMEZ OLUR HER ZAMAN YİNE MUHTEŞEM BİR ANNE ŞİİRİ ANNELERİN SEVGİSİ KOKUSU TADI HİÇ BİR ŞEYDE YOK YOK EFENDİM OLAMAZDA YAŞIMIZ NE OLURSA OLSUN HANİ BİR SÖZ VARDIR*** HER EVLAT PİR OLSADA ANAYA MUHTAC İMİŞ DERYE ŞAİR ** İŞTE ÖYLE BAŞKA SÖZE NE GEREK DEĞİLMİ EFENDİM YÜREĞİNİZ VAR OLSUN SEVİ ÇİÇEKLERİNİZ HİÇ SOLMASIN
Hangi yaşa gelirsek gelelim hiç büyümez çoçuklar anne gözünde.. Annem hala aman kızım üşütme ,hırkanı al, aç gezme diye söyler Sanırım ben de aynısını kocaman oğullarıma yapıyorum. Bazen kendi kızıyorum. Onlaar kendilerini koruyamazlar mı diye... Ama anne olmak çok farklı bir duygu, karşılığı olmayan tek sevgi.. Harika dizeler ve resim . Çok güzel çizilmiş bir karakalen çalışması, tebrikler. Çok beğendim . Sevgilerimle...
Özledim kokunu canım nar tanem, Şefkatle bas haydi bekliyor sinem, Hala ben bebeğim seviver annem.
Bir evlat pir olsa da anaya muhtaç imiş.Burnumu çekerek gözlerim dolu dolu okudum şiirinizi.Annelere ne yazılsa azdır. Karakalem çalışmanızı da çok beğendim. Selam saygılar.
gül peri tarafından 5/29/2011 5:10:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Resimle özdeşleşen; tem'i ile şiirleşen anne kompozisyonu, mükemmeldi... Kaybettiğimiz annelerimizin, içimde alevlenip, devleşen özlemini hissettirdiniz..Keşkelerle iç çekmemek mümkün değildi elbette. Ben de öyle yaptım. Ah ANNEM, Ah! Diyerek... Efendim, ne denebilir ki mükemmele imza atmışsanız !? Gönlünüz varolsun. Çok takdirlerimi bırakıyorum...
Merhaba, yüreğinizin anne duyguları ile örtüşen şiirim için nadide katkılarda bulunmuşsunuz...Belli ki maziye götürmüş...Böylesi güzel duyumsamalarla O'nları bir nebze hatırlamak da bir mutluluk kırıntıı...Katkılarınız için çok teşekkür ediyorum...Sevgi ile kalın...Entellektüel
HOCAM HARIKA BIR SIIR MUHTESEM ANNE DEDIKMI ORDA HERSEY COK FARKLI NE KADAR ANNELERI ANLATSAK ONLARA AZ GELIR CUNKU ONLAR KARSILIKSIZ SEVGININ ESERI.SEVGILERI COCUKLARINA CEVRELERINE KARSILIGI YOK.ANLATILMAZ HASTALIKTA SAGLIKTA SEVGIDE ASKDA MUTLULUK TIMSALI NADIDE BIR GUL BIR CICEK BIR SANAT ESERI SAF TEMIZ KATIKSIZ BIR SEVGI VE ASKLA SEVERLER YUREKLERI ACI CEKER AGLADIKLARINI CEVRELERINE GOSTERMEZ YUREKLERINE GOMERLER ANNE ANATOMISI ANLATILMAKLA BITMEZ NE KADAR DA SEVDIGIMIZI SOYLESEK DE ONLAR KADAR SEVGIMIZI IFADE EDEMEYIZ ONLAR BASKA SEVER RUHUYLA SEVER ASKLA SEVER SEVGIYLE PAMUKLAR ICINDE KORURLAR SEVGILERINI.BEN NE KADAR DA SOYLEMEYE CALISSAM DA ADI ANNE GENLERI SEVGI ASK MUTLULUK YANSITIR HER SEKILDE.YUREKLERI BASKADIR. SEEVGIYLE KALIN YUREKTEN TAM PUAN.
Çerkez Kızı tarafından 5/29/2011 3:25:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çerkez Kızı tarafından 5/29/2011 3:30:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba,yüreğinizdeki sevgi anne duygusuyla birleşince daha farklı yansımış..Duygulu ve hassas...sayfama bıraktığınız güzellikller için teşekkür ediyorum...Entellektüel.
cenent anaların başı üstün değil.elin üstüne değil ayakalrının altına serilmiştir.işte dinimiz cenneti bile anaların ayakalrı altına sermiş....................güzel kaleminizden çok güzel bir şiir okudum
"Annem.." kelimesi zaten başlıbaşına bir şiir..anlayana.. Bir de böyle güzel duygularla anlatılırsa kimin gözünden iki damla boşanmaz ki gönül ummânına... Sevgiyle,şiirle kalasın Muhterem Şair..
"karakalem" ustalığından dolayı da ayrıca bir alkış ...
Merhaba, yazı v şiirlerinizi zevkle paylaşıyorum...yüreğinizle sayfama bıraktığınız güzellikler için teşekkürler...sevgi ile kalın efendim...Entellektüel.
annaelrin sevgisi bir başka lezzet merhameti şefkatı doyumsuz ve sınırsız... güzel yazan yürek ve kalemini kutlrım... tüm annelere selam, sevgive saygılar şirin aracılığyla...
Kapadım gözümü nerdesin minem,
Sürpriz yap son kere öpüver annem.
Kutlarım eseri nefisti anneye duylan hisler...nefisti şiir...
Herkesin annesi kendine özeldir ve de çok güzeldir...
Ne mutlu anne kıymeti bilen yüreklere...ne mutlu annesini dile getiren şaire...
Tebriklerim gönülden güzel gönlünüze dost....selamlar esenlikler ...