seni sen sandığımda ben ben değildim üşüyordum yaktığında düştüğümde avuçlarım topraktı solmamıştım henüz ilk ezdiğim taze kopmuş bir yapraktı hiç kırıkları batmıştı sesime donuyordum ne vakit bassam gölgeme gün gece oluyor ve bir ceylan nefes nefese serabı soluyordu..
yutkundum yutamadım tutkundum tutamadım başı omuzlarına yığılmış yağmurda bir kuş gibi suskundum..
bir lahzaydı, bir ses, bir andı kısaydı kelimesi dahi uzun kalırdı ateşler yağıyordu kül kül uslanıyordum
hiç kimseye göstermemeliydim avuçlarımdaki sabahı ve bir bakire ilk şafakta nefessiz doğurmalıydı bu ahı
yüzü güneşte yaralı bir cam kenarı uykusuydum yollar geçiyordum sırtlarından akıyordum dağların zamanla dağ mı bendim ben mi dağdım bilmiyordum ateşler yağıyordu durmadan ateşle ıslanıyordum
bütün kardanadamlara bir gecede eldivenler giydirirken sen saçları kucağında taş yastıklarda fitil fitil üşüyordum her dem uykusuz, öyküsüz bir "kim" sesiyle maveraya uyandım yeşil bir başak gibi toprağıma eğildin ben; ben olmuştum ama artık sen sen değildin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kim sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kim sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yakar sandığım ateş kar soğuymuş üşürken öğrendim ben aynadan yansıyan ben değilim artık ben süzgecinden süzülürken öğrendim bir neşter sadece yarayı kesip atmazmış yürekleri varlık aynasının aksinde kanatmaya da yararmış. öğrendim işte teşekkürler şair öğrettiklerine...
Artık sen sen değildin ya da belki de vehmettiğim gibi değildin ama erinde gecinde bir sükut-u hayaldin işte demiş şiir yolculuğunun sonunda. Hayat kırıklığı diyelim özetle, olsun varsın. Ben ben olduktan sonra kim neye benzerse benzesin olduğu halleriyle sevemeyeceksek gönlümüz yetmedi deriz n'apalım.
yürüdü yanaklarında bir avuç gülüş dizildi yollarına kim senin koynundaydı aldın ahları kimsenin koynundaydı yalnız günahları...
her şiir şairinindir, her şiir okuyana başka haz verir ben bunları çıkardım kendimce güzel şiirinizden 3 kere okudum bu arada gerçekten iyiydi.. selamlar