(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bulanık ve rüya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bulanık ve rüya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Valla annem öyle diyen bi adamı mort etmişti yıllar önce.. adamın hanımı doğum yapmıştı..kanamadan gidiyodu..annem hemen hastaneye yetiştirelim diyodu ..adam da "mukadderat ebaanım.mukadderat "diyodu.annem başlarım mukadderata ha..kadın ölüyo..."dedi vce bana taksi çağır dedi. ben de rahmetli Murat abiyi buldum .kadın kurtuldu. mukadderat değilmiş ölmesi demek ki.:))))))
Aslında öyle değil mi? Yaş ilerledikçe insan aşkını kelimelere döküyo... En kolay ve zahmetsiz olanı bu. Şiir oku giiiiiit. Hadeeeee..aşıkkk varrrrr ... Bi de şu " essssskiiileriiiiiaaa lıııyoooooommmmmmm esssskiiiiiiiiiiiiiiciiiiiiiiiiiiiiiii" demeseler. beni alıcaklar zannediyom yaaa.
benim işte o acılarına sadaka savrulan o yasak türküleri koynunda saklayan benim kanlı tırnaklarıyla toprağı kazıyan yolun en başında sana seslenen benim
abim.. çok ama çok güzeldi.. var olsun değerli yüreğin:) sevgim ve saygımla..
edebiyat defterinde okudğum en güzel şiir desem, yalan olmaz... tesadüfi bir şekilde face sayfamdan orhan gencebayı açmıştım, onunla sanki daha bir anlamlı oldu şiir... o dolu dolu olan yüeğinize saygılarımı sunarım... sağlıcakla kalın...
çok!