Yaşamak, yaşlanmaktır ölümün kıyısında Kalabalık istasyonun soğuk teninde Beklerken meçhul treni Endemik bir yalnızlığı büyütmektir Karasal ikliminde göz bebeklerinin Telaş içinde çıkarken son yolculuğuna Bir öğle vakti Kısacık gölgeni unutmaktır Ayaklarının vedalaştığı kaldırımlarda
Kıraç topraklarında suskun dudakların Yeşil bir duadır filizlenip ardına düşen Kuru bir avuntudan başka nedir? Gidenin ardından yaşanan kısa günler Ahmaklar,kanar ve avunurlar Sağdır başları.
Hiçbir şey teselli değildir artık Bende güneş çoktan battı Sefil bir mum ışığında Ağlayabildiğim türbendeyim
Son fırtınasıydın zemherisinde ömrümün Küllerime dokundun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ENDEMİK YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ENDEMİK YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygular ancak böyle gelebilir dile!Sel olup akmış neredeyse.Haydi sen ol da yerime bu şiiri beğenme."Özlemlerin hasretin olmasın " dileklerimle...tebrikler.
fon müziği ve ses tonunuz bana hani çocukluğumuzda çalıkuşu isimli bir film vardı..hüzünlü sahnelerinde bir müzik çalardı..ilk izlenimlerim bu oldu şiirinizde..içimi burkan, iliklere işlenen, gözlere buğu olan havasında şiirinizin içine düşüp kaldım..tebrik ve saygılarımla..uğur böceğiniz zaten benim anlatmak isteyip de başaramadığım sözlere tercüman olmuş zaten..sağlıcakla kalınız..
... ... of anam ooooffff ... yürek yangın yeri gibi ... yalnızlık, bu kadar mı güzel çizilir bir tablo gibi ... çaresizlik zaman mı ... yoksa zaman mı çaresizlik !...
... öylesine çekti ki beni şiir içine ... öylesine buruldum ki hocam ... sefil bir mum ışığı aradım çıkmak için !...
... mükemmeldi hocam ... sevgi ve saygılarımı sunuyorum,
... Not : 1 ay önce trafik kazası geçirdim, gecikmem bundandır hocam :)
Kıraç topraklarında suskun dudakların Yeşil bir duadır filizlenip ardına düşen Kuru bir avuntudan başka nedir? Gidenin ardından yaşanan kısa günler Ahmaklar,kanar ve avunurlar Sağdır başları.
Sayın şairim güzel şiiriniz beğeni ile okundu, tebrik ederim efendim yüreğinize sağlık...
Kıraç topraklarında suskun dudakların Yeşil bir duadır filizlenip ardına düşen Kuru bir avuntudan başka nedir? Gidenin ardından yaşanan kısa günler Ahmaklar,kanar ve avunurlar Sağdır başları.
Özgün ve gizemli duyguların dizelere aktarıldığı şiirinizi beğeniyle okudum. Kaleminiz daim gönlünüz hoş olsun.Sevgiler.
Hiçbir şey teselli değildir artık Bende güneş çoktan battı Sefil bir mum ışığında Ağlayabildiğim türbendeyim ************************** Bitmeye görsün umut...Artık yapacak bir şey kalmamış demektir...Oysa, her son bir başlangıçtır. Silkinip kalkmak gerek...Dedikten sonra; çok beğeni ile okuduğum şiirinize, takdirlerimi ve sevgimi bırakıyorum.. Kaleminizi seviyorum. Harikasınız!...
Öncelikle bir yüreği düşündüm ki yaşadığı çektiği sevinci ile neler neler geldi aklıma. Yaşamak ve yaşlanmak aslında nevi takvim yaprağı gibi hani bir takvimi aldığımız zaman üzerinde matbaa kokusu siner sonra teker teker sökülür sayfaları en son sayfasız hali kalır. Ki insan nelere şahit oluyor neler yaşıyor dokunduğunda açıtan veya gülümseten anılar sığıyor bakışlarımıza ama her şeye rağmen güneş sarı cadı bizim üstümüze yağıyor sanki uzaktan bir kamera gibi çekiyor bizi gerçi insanların artık özel hayatlarınında ihlal edildiği bir dünyada yaşıyoruz merhaba demek bile suç sayılacak neredeyse Bazen kendimle muhabbet ederim sorgularım bak yine yalnız kaldın diye tek başınasın hayatta çare sende aslanım diyerek kendimi teselli ettiğim hallerim olur. Neyse
Bize vadedilen ömürde arzular pişmanlıklar keşkeler ve sonra o son yolculuk gelir çatarda hangimiz gitmek isteriz.Çok güzeldi değerli kaleminizi canı gönülden kutlarım saygılar..
Hiçbir şey teselli değildir artık Bende güneş çoktan battı Sefil bir mum ışığında Ağlayabildiğim türbendeyim
Son fırtınasıydın zemherisinde ömrümün Küllerime dokundun. ........... Bazen ötelediklerimiz sızlatır içimizi.Bir yanımız orada kalmıştır çünkü. Yüreğinize sağlık Süreyya Hanımcığım. Sevgi ve selamlarımla...
Şiir ayrı bir konuda ablacım, seslendirme gerçekten fevkalade....
Hani sardunyaları pencere kenarında Osmanlıdan kalma bir müstakil evin üst katında soba yanarda, üstünde kestaneler kızarır sonra da yanımızda yaşlı ninemiz pencereye bakar, sonra o sobanın üstünde çay demlenirde...Sonra da o ninemiz ile içerken yüzünden binlerce hayat okur ona bakarız ya...Kestanelerin pişme anına yakın çıkardığı seslerde....Hani bir de geceye doğru varılmışsa, titrek mum alevlerinde oda ışınlanırken, sobanın alevlerinden çıkan renk yüreğimizi yakar ya...
....
ben bunu sayfalarca götürürüm de neyse ablacım...
Rahatsız etmeden, nemli enstrumantaller ile beraber bu işi çok iyi yapıyorsunuz...
Zaman herşeyi alıp da gider.
Yaşlanmak kaçınılmaz son,
Son nefeste biter acı ve keder.
Tebrik ederim.