(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağabey,aylardan sonra Defter'e girdim,şöyle bir göz attım ama,günlük hayatımızdan daha farklı,güzel,aydınlık,umutveren,barışçı,kalender yazılarla karşılaşmadım;yine nifak,yine nefret,kifayetsiz muhterislik,güdüklük,ucubelikten başkacasını göremedim..."E,ne bekliyordun ki! Buralara bir şeyler ekleyenlerin çoğu,günlük hayatımızın özneleri değil mi?" diyeceksin...Ama,"Nasıl olsa Celal ağabeyim gülümsetecek,ferahlatacak bir şeyler eklemiş olmalıdır," diye düşündüm sonra...Yanılmamışım.Her zamanki zarif,ironik söyleminizle yine güzel bir şiirle tazelemişsiniz hayatın diri olan yanına umudumuzu...Sevgimi,saygımı sunuyorum ağabey...
Çok kutluyorum Celal Bey...Aşkın adı Aytense bazen ; Gülten'e güvenmeyi öğretir zaman zaman şiir...Haydar'ın sevmek harcı değilse böylece yok olur düşler...Şiirde adı geçen isimler çağrıştırdıkları şiirlerle beni de böyle yoruma götürüverdi işte. Çok saygım sevgim selamlarımla...
alfa üssü bir aşktır bazen haydarın aşkıda.bunu bulmaya yürek gerek işte ayten kadar ömrünü döktüğü şiirler vardır okudunuz mu? ömür biter ayten bitmez ah soğuk nevresimlerde bir sıcak ayten uyur mu uçar mı yoksa onyedisinde gülümser gecer mi? bir öpüş kadar mı kalır, sabahlar mı şairin izbelerinde?.ne güzeldi, ne güzeldi!ah çok güzeldi...
şiir bu işte diyorum her defasında ...
keşke daha yakından tanısaydım yazan kalemi... keşke!
saygılar arkadaşım
sevgiler arkadaşım