(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tetik II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tetik II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölmek bişey değil de kurşun bağıra saplanana kadar korku ile cesaret arasındaki gidip gelmeler yok mu.... Demişti bir abim, Kıbrıs çıkartmasını anlatırken O zaman düşman milletimizin içinde değildi Böylesi ne acı
reyya tarafından 5/19/2011 11:44:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşk acısını da bırakalım, bahar vakti daha iyimser olalım. Aşk acısı için sonbahar var, kış var, gece var, gündüz var. Diş ağrısı gibi, adamın peşini bırakmıyor nasıl olsa. İyisi mi böyle güzel vakitte aşkın acılı yanı da bir süre dizelerden uzak kalsın.
Bam teliniz söz konusu olunca konuyu değiştireceğim.
Söz, bir süre aşk acısından, sevgilinin bırakıp gitmesinden başka kötü konulardan bahsetmeyeceğim. Düşününce bunlar da o kadar kötü konular değil. Koca bir edebiyat, şarkılar, fiilmler sırtını bunlara dayamış. Ya sevgilimiz bizi terketmeseydi! İnsanın terkedildiğine şükredeceği geliyor.
Güneydoğuda kalmıştık bir süre bir asker gördüm çatışmadan dönen, koluna iki arkadaşı girmişti, nerdeyse sürüklüyorlardı zavallıyı. Meğerse çatışmadan sonra öldürdüğü bir terörist kardeşi çıkmış, ben öldürdüm diye ağıt yakıyordu Kusura bakmayın yaş ilerleyince zihnimde anılarım daha çok dolanıyor Ama suç sizde, hep bamtelime basıyorsunuz
Kelleşmiş tepe çok. Yine de şiirdeki dağ Adapazarı'na göre çok daha 'sıcak' bir bölgede. Aynur Hanımla daha önceki Tetik üzerine çeşitlemeler yaparken çıkmıştı; bir çekmecede kalmasını istemedim. Sevgilerimle.
Demişti bir abim, Kıbrıs çıkartmasını anlatırken
O zaman düşman milletimizin içinde değildi
Böylesi ne acı
reyya tarafından 5/19/2011 11:44:46 PM zamanında düzenlenmiştir.