(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEK YOBAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEK YOBAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZDE O KADAR HAKLISINIZ Kİ SÖYLEYECEK BİR ŞEY BULAMAYORUM. İLAHINIZ HİÇ EKSİLMESİN. LAF BAŞI GELİNCE ELHAMDÜLİLLAH MÜSLÜMANIZ DİYORLAR AMMA HİÇ KUR'AN I KERİM NE DİYOR BİZE DEMİYORLAR... Bayrağıma sarılmayan Milli marşla durulmayan Vatan âşkı bulunmayan Ham sofunun irisine, Gerçek yobaz diyeceğiz.
Yeniliği beğenmeyen Cumhurluğa güvenmeyen Kur’an ne der öğrenmeyen Cühelanın birisine Gerçek yobaz diyeceğiz.
Tesettürü çarşaf sanan Tek göz peçe kullandıran, Halkı buna inandıran Gericinin dürüsüne Gerçek yobaz diyeceğiz.
Modern ilme kafa tutan Harf şeklini dine katan Batıl inançlarla yatan Riyakârın serisine Gerçek yobaz diyeceğiz
Hastasına bakıtmayan, Çocuğunu okutmayan, Mezara kurban adayan Akılsızın virüsüne Gerçek yobaz diyeceğiz.
Müslüman’ız kitabımız Kuran’a var inancımız Allah’adır niyazımız Hurafenin sürüsüne Gerçek yobaz diyeceğiz
ELİNE DİLİNE GÖNLÜNE YÜREĞİNE SAĞLIK HOCAM.AMA BU GERÇEK YOBAZLARA NE SÖYLERSEN SÖYLE FAYDA ETMEZ.ÇÜNKÜ ASIRLARDIR ONLAR BU GERÇEĞİ İNKAR ETMEKLE MÜKELLEFLE GALİBA.