ki aşk-ı devr-i daim döküldüm kendime soyka sökük ki yoktum
candan cânâna sürer gider arayışlar ta ki yok olunur varda hiç olunur da ulaşılır gerçek aşka O’ na
içbükey salınımlarda hasbihâl şiir vardı kalemin şarjöründe
hayatın içinden doğal debisi pespembe hüzün ne çok şarkı düşer yüreğe ne çok sagu düğüm düğüm kördüğüm toprak ölümüne örgü ne çok tomurcuk yaprak zamanda közyaşı
eskiyeniyenieskide..:))
meğer aşk dediğin yalanmış sözde cana can bildiğim yılanmış özde uçurumlar aşıp koşarken düzde kor ziftleri dökmüş yoluma felek
ol dil ki kestire başı ol dil ki ol başın tacı ey tomurcuk bahar ahh mevsim yâr
şakıdıkça sabadan eser rüzgar
ey bülbül de ki hangi gülşende ötersin Allahaşkına kan renk açar beyazgüller dökülür gönül koyaklarına aşkın közyaşları
sevgiye bandıkça gönül gökkuşağı umutlar sevgiden doğar nur şems O kaybolur karanlıklar
yaşadıkça gözlemledikçe farkındalıklarımız artıyor...kendimizi daha iyi fark ettikçe de düşüncelerimizi bakış açılarımızı değiştirmeye başlıyoruz.. düşüncelerimizi olumluya sevgiye çevirdikçe kendimizi ve kendimizin dışındakileri kendimizmiş gibi algılayıp sevgi dolu davrandığımızda -işte mucize de tam bu anda başlıyor- başlıyor birden hayatımız değişmeye cennete dönüşüyoruz..:))
hayat temizliğiniz hayırlı uğurlu yararlı olsun ecem darısı cümlemize..:)
empati empati empati ...ah değerli hocam işte sorun da tam burada dümende biz yol da biz yolcu da yok ki sen ben hepimiz birimiz birimiz hepimiz teşekkürlerimle sevgiler saygılar..
hüzün deryasında ahh batıp çıkmakta kelâm mutluluğun elinden tutmalıyız vesselâm
"vebil kaderi hayrihi ve şerrihi minallahi teala" şükürler olsun mutluluğun sonsuzuna tevekkülde dizeler.. kendini bilmeye kulaç attıkça erilir yaratılışın sırrına.. kendini bilen rabbini bilir rabbini bilen bilir dost kıymetini...
türkü yürekli hasret "hayali cihan değer" ne çok hey
ankara istanbul şiir hattına yol olsun tebriklerim..:) ışıl ışıl harika gönlünle iyi ki varsın bi tanesi.. nostaljk aruz güzellikler şiirde keramet..:)
sevgi hep içimizde kendimizi keşfettikçe gülgül açmış sevda sevgi yürekli ne güzel karar ne zordur söyleyememek yüreğin şiir senin fotograflar bade..:) haiku tadında ne güzel
dost yürekli ne güzel akrostiş düşünülesi ne çok şiir ne çok yol alış şiirde yazmaya devam..:)
üçlü cinas çalışma ne çok emek harikasınız.. anlamayana davul zurna.. siyahlar solsun yaşasın mavi..:))
63 yıllık gül ömre tomurcuk dizelerden sevgi buketi bu dize başlıbaşına şiir alemlere rahmet gönüllere şifadır O.. kutlu doğum haftası hayırlara vesile olsun inşallah..
ebedi aleme göç eden güzel insanların cümlesine rabbim rahmet eylesin mekanları pür nur olsun...
şimdilerde ölmenin tadı çoook insanlığın adı yok önü dünya arkası ahret.. kim ne ederse kendine eder ve gerçekler eninde sonunda mutlaka ortaya çıkar insanlığa yararlı olanlar daima güzel anılırlar..
bir aşk masalı ki gönül duası beste tadında ne güzel dizeler aşk yüreğe de kaleme de ne çok yakışmış
çilek kokulu mani tadında ne hoş dizeler elçiye zeval olmaz harika betimleme darbeleriyle şiirpeyzaj..:) neylesin bülbül altın kafesi ille de vatan ille de vatan
artık yürekler kulaklar her taraf nasır değerli hocam buyuralım efendim hoş bulduk..:))
akar yalanın boyası ortaya çıkar foyası (akmış yalan boyası ortalıkta foyası)
yolları tıkayanda biz yollarda tıkananda kevserde biz cennette cehennemde biz katlanırız sonucuna tercihimiz
gönül dallarında şiir tomurcukları ey yüreği öpülesi anadolu kadını sen ne güzelsin sevgili yaralar kanatır kanar aşkla beyit beyit hüzünde ne çok sevgi
göçmen yürekte hasret kanadı kırlangıçlar ki sevda çığlık çığlığa
omzuna attığın heyben olaydım üstüne bastığın yol ben olaydım gönlümün içinde salınan güzel beline dolanan kol ben olaydım
bu ne güzel ıtır kokulu güldeste artık ölsemde gam değil be şair şiir soludum son nefeste...
sıvanıyor tinim ziftrenk med cezir fırtınalarda tuzlu sepken kan çanak düşlerim kanadım serçe yürek ufumdan öpsene annem
çıkarcı çıkar çıkar harcar ne çok şiir düşündüren sorgulayan sorgulatan
kimi büyük kimi küçük yük taşıyan garip hamal zerre miskal hesabı var envanteri misli amal
medeniyet ileri insanlık geri..!!! ters orantı..:( karanfilde sarmaşık şiir kokuları...:)
bal da katmalı ki ballı sirke daha da çabuk iyileştirir acıları..:)
"daneler başakla harmana bağlı" burçaktan gönüle sürmene bağlı hasattan inciler dermene bağlı benlikten şeytanı sürüver gitsin sırattan uçarak yürüver gitsin...
ki şimdi deyin bana öyleyse araftaki kim..?
akıl-kalp çelişkisi ne güzel dillenmiş.. o lahitlerki yedi gönüllü tepe buhurdanlanır aşk kokulu leylak ne çok sızı ne çok hüzün ah insanlık..:(
tut tinimi gir gönlüme kalbim senin olur dört kitap der rabbini bil oku düşün kendini bil uyma iblisin sözüne uyanık ol fendini bil hesap sorar hüvelbâki sonunu gör endini bil levh-î mahfuzdan mühürlü hüsn ü aşk ilahi yasa...
samur fırçadan saçılıyor sitareler ay halesini sürüyor imgesel ölümsüzlüğe yazılıyorum
sapmış çıkmaz sokaklara kendini arar durur insanlık
yolunu şaşırtan şeytanı atsın alemi kavuran elemler bitsin misk-ü aşkgülzârda bülbüller ötsün gül yapraklı döşe döşe aşkını eğil ey ins kendine saygıyla ve şükret yaradan’ın sunduğu sınırsız güzelliklere koru bil değerini elhamdülillah adem erdeme bulandıkça adam ilim diyarını mesken tutar akıl..
(kibirin gururun cirit attığı yalanla gerçeğin karıştığı uyanık eğitimli hırsızların gerçek sahiplerini suçladığı dürüstlüğün ayaklar altına alındığı suçlunun iblisin güçlüğü olduğu günler elbet sona erecek ilahi adalet tecelli edecek herkes yaptıklarının hesabını verecektir...erdemli ne çok anlam yüklüydü harika şiir..)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*)* şiirli-yorum harmanı VI (anlık-spontane ekol) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*)* şiirli-yorum harmanı VI (anlık-spontane ekol) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygu vadilerinde açmış rengarenk şiir çiçeklerinin bal özlerinden toplanıp kendi kalbinin has öz suyu ile kabiliyet peteklerine sanat maharetiyle işlenmiş bir edebiyat tatlısı tebrikler teşekkürler selamlar
Güzel dizelerdi Beğenerek okudum. kalemın var olsun hocam. kutluyorum.Kelamına ve yüregine sağlık,Yazan elleriniz dert görmesin efendim.Selam saygılar.
Şiirde ne ararsanız o vardı, biraz uzundu ama okumaya değer her sesten ve tınıdan bir armoni gibiydi yüreğinize sağlık hocam çok emek harcanarak yazılmış bir eser, çokta şirdi dolu dolu...
Yokluğa varlığı , kin ve nefretlere sevgiyi , yalnızlıklara bir olmayı eklediğinde insan , daha bir güzel insandır.Bütünsel baktığında herşey dir en yok anında bile ... Güzeli ararken rastlanılan en güzellerden bir şiir güzeliydi işte... Selam olsun yazana da yazdırana da :) Saygı ve sevgilerim çokça.
meğer aşk dediğin yalanmış sözde cana can bildiğim yılanmış özde uçurumlar aşıp koşarken düzde kor ziftleri dökmüş yoluma felek .... Şiirde hece, serbest, nesir, uzun yazı düz yazı, ne ararasan var....:)) Güzel olmuş ama biraz bölsen daha iyimi olurdu acaba. 2-3 parça gibi. Tebrik ve saygılarımla.
Sevgili arkadaşım sabiha bu sayfaya yorum yapmak biraz cesaret ister her tarafı farklıydı şiirin bir kaç kez daha okuyacağım kendimce bir değerlendirme yapacağım.. Saygılar........
kendimde seni görüyorum hernedense, farklılıkları ilkleri denemeyi seviyorsun tek farkla sen benden daha cesursun, bu çalışmanın içinde serbest, aruz hece, nesir ne araran var özümsenmesi gereken bir çalışma, alıyorum tekrar tekrar okuyacağım. sevgiler...
siz de cesursunuz ecem hayatın üstesinden gelmek hem de kalemle cesaretlerin en büyüğü..:) kalem size öyle yakışıyor ki sakın yazmayı bırakmayın dinlenin sağlıklı güzel dönün tekrar dualarım sizinle "Allahu Nurus Semavati vel Ard" rabbim nurlu güzellikler versin hepimize amin... ( hepimiz burada bir aileye dönüştük birbirimizi yazdıklarından tanıyan boşluğunuz hep hissedilecek ...sizi seviyoruz..: )
sağolasınız varolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız sevgi yürekli erdemli tüm güzelliklere iyi ki varsınız..sevgim saygım selamlarımla..
Büyüsünden çıkmak istemediğim güzellikte bir eser..Muhteşem bir eser.Bu şiire yorum yapamıyorumda. Nasıl yapayım.Büyüsünden kurtulamıyorumki. Şiirde duygu var,imge var,derin bir içerik var... Okuyanı kendinde hapsediyor... Şiir severlere bir armağandır bu... MÜTHİŞ........
muhteşem olmuş , şuan hızlıca okudum tekrar tekrar okuyacağım inanki muhteşem ve süpersiniz ve oldukça zeki.. hep bu tür bir şiirim olsun isterdim inşallah ilerde böyle bir tane şiirim olur sevgi, saygı, tebriğimle sabiha hanım
daha güzellerini yazacaksın bi tanesi sağolasın teşekkürlerim hayata kattığın sevgi dolu eşsiz ışıltılara iyi ki varsın sevgili suveydahan..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Merhaba, deryadan inci mercan toplanmış...Herbirini ayrı ayrı tetkik edip değerini vermek lazım...Galiba biraz uzmanlık işi...Lakin anlaşılan o ki cevher ortada...Emeğine ve yüreğine sağlık...Yürekten tebrikler...Entellektüel.