(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANAMA HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANAMA HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annenize Allah'tan gani rahmet niyaz ederim. Kısa lakin özlü ve vurgulu çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, değerli şiir/yazı dostu.
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi sayın: Mustafa Kütükçü, Bir dörtlüğe üç ummanı sığdıran kudretli kaleminizi tebrik ederim. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu muhteşem bir şiirin altına imzasını atan güçlü kaleminizin, daima böyle seçkin eserler sunması dileklerimi sayfasınıza bırakıyorum
Sevgi ve saygılarımla güzel şiirin hakkı olan : Tam puanı Tekirdağ'dan gönderiyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim.
Güzel gören gözlerinize ve güzel yorumlayan gönlünüze sıhhat, ömrünüze neş'e ve bereket niyaz ediyorum muhterem üstâdım.. Bilmukabil selâm ve saygılarımı sunuyorum..
Yıl iki bin altı, kasım on altı Geldi bir karaltı anamı aldı Gözlerim karardı geldi bunaltı Huzura hasretlik bana mı kaldı ?
muhacir bozkurt (Mustafa KÜTÜKCÜ ------------------------------------------------------------- Kısacık sözcük ve dizelerde, en güzel şekilde anmış, yüceltmiş müthiş anlamlı ve güzel kutsamışsınız annenizi ve anneliği Mustafa bey. Ne mutlu ki size, annelerin güzelliğini, alicenaplık ve fedakarlıklarını gönlünüzde ve Us 'unzda ölümsüzleştirmişsiniz. Annenize gani rahmetler diliyorum, sizlere de sonsuz sabırlar. Mutluluklar içinde olunuz ve daima şükranla anıp yadedeniz anenizi ve hakkın rahmetine kavuşan tüm anneleri. Şahsınızda tüm annelerin anneler gününü ktluyorum. Sizi de tam puanımla tebrik ediyorum değerli kardeşim. Kemal polat
Sağlığında helâlliğini almak için elimizden geleni yapma gayretinde olduk... inşaallah nail olmuşuzdur. kaybettikten sonra ne yapsak kâr etmiyor.. Tek dileğimiz Rahman'ın Rahmeti.. Gönlünüze selâmet muhterem kardeşim..
Hep aynı dilek ve dualarla geçti ömrümüz annelerimiz için... Gönül sayfamı ziyaret ve güzel katkılarınız için kalbî teşekkürlerimi arz ediyorum.. Var olunuz..
"Ana gibi yar bağdat gibi diyar yok imiş" hakka yürüyenlerin mekanları cennet olsun yaşayanlarıda rabbim bize bağışlasın zira yaşımız kaç olursa olsun ana ya ihtiyacımız var her dem. başınız sağ olsun .
Parmağımızın ucuna küçücük bir diken batsa ilk sözümüz "anam!" olur. Analarımızı her dem hayırla yâd etmek , onların ruhuna Fatihalar göndermek... hayırlı evlât olabilmek dileğiyle. Sevgiyle yaşayın muhterem kardeşim.. muhabbetle... selâmetle kalınız..
Hocam sİzi çok iyi anlıyorum. benzer şiirleri daima bende içinde okuyorum..yıllar geçtikçe içimizdeki kor büyüyor. Tüm ceddinize Allahtan rahmet diliyorum.
Ey dostlar! biz fırsatı kaçırdık, gitti elden Bilmem ki acaba şimdi razılar mı bizden Duymuyorum bir ses gelmiyor onların kabrinden Fırsat var iken, siz ibret alın benim halimden. ...........
DÖRTLÜKTEKİ ANLATIM KADAR ANLAMLIYDI MEZAR TAŞI VE O TAŞTA YAZILANLAR. İNŞALLAH BURADA GÜZEL OLANLAR ORADA DA GÜZEL OLURLAR! BÜTÜN GÜZEL ANNELERİME ALLAH'TAN İKİ CİHANDADA GÜZELLİKLER DİLERİM.
Sevgili Kardeşim, Yüce ALLAH Gani Gani Rahmet Eylesin.
ALLAH
Allah Kadir Mutlak Gani Hayatı Yaradan Sani Ezel Ebet Hallak Bani Her nefis ölümlü fani Tüm canlılar ölecek yani İki dünya güzel Şani Hak La İlahe İllAllah
akıbetimiz o
Allah iman dan kurandan ayırmasın
selamlar tebrikler