(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tembeli Naim Efendi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tembeli Naim Efendi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
süperdi şair anlatmak istediklerini bizim düşlerimize bırakmış sözcük oyunlarından yaptığı hayalleri yıldızlar birer birer kapmış tebriklerimle şair...........
Yoo aksine ben çok iyiyim. Sen de şu beyaz önlüklü kendini tokor zanneden yaratıklar gibi konuştun. onlar da ba "sen uçamazsın,uçak değilsin "diyorlar.Sanki ben bilmiyorum. Heralde uçak değilim. Bir uçakla bir martıyı ayrıd edemeyen doktor bunlar. Şu kanadımı bağlamamış olsalar ben çoktaaaan bayrama katılmışıdım. Yok şaka şaka :)) İyiyim. Şükür. Çok iyiyim. Kaç kişi olduk diye düşünüyorum. Dünya nüfusu kaç oldu. Bi sayıp geliyim.
Süprisler vardı daaa... Cinci hocaların resmi geçişi ve cinlerin " al takkeyiiiiii ver külahııııııı "adlı nevresim makamında türküleri var. Ayrıca emekli askerler " o şindi asker canı neler isteeeer "adlı kürdili tacizkar şarkı söyleyecek. Belediye başbakanımız "iç çamaşırı giymeden nasıl cırcır olunmaz" adlı basın toplantısı yapacak. Ya bi de ben makarnayı çok severim. gece kalkar içerisine yoğurt,beyaz peynir karıştırır yerim Bu konuda hem firikik. Bi de vaktini almıyım.. Sana da bana da Allah şifa versin :)))))) Sayın Nazarım.
1- Ya hem bayram edip yiyip içip dans edip peşine niye ağlak hallere giriyoruz bu beni düşündürdü
2- Kolbastı ekipleri nerde hani. Tez haber uçurula. Molotoş kokteylinin içilmesi yenilikçi bir fikir. Sonrasında İstanbul sarhoşluğu. bu da güzel. beğendim.
3- Bu madde karışık bi madde. Uzun hava bile var. Beklediğim şarkı neden yok! 'henüz 3 yaşında bir gardaşım var/seni ondan bile kıskanıyorum' Bu şarkı olmadan olmaz. Hadi o yok, neden 'sendeki kaşlar bende de olaydı vay' şarkısını neden dinleyemiyoruz! Bu şarkılar yoksa kendimi sahneye atar 'küstüm küstüm/padişahın oğlu olsan küstüm' şarkısını söylerim. Hiç acımam...
Adını telaffuz dahi edemediğim o makamları kutlamalara almayalım derim. Onun yerine soslu güzel bir makarna. yanındasüzme yoğurttan yapıplam bol köpüklü ayran.
Eski şarkı olarak da,
unutulmuş birer birer/eski dostlar eski dostlar/ne bir selam ne bir haber/eski dostlar eski dostlar şarkısını senden bekliyorum.
1. Gün etkinliklerinde horoz taktikleri ve sanatçı taktikleri ile yeme içme dans mans ve ağlaşmalar yapılacak. 2.Günde kaçıştırmalar ve molotoş kokteyli içilecek ve sahroşluk konulu panellemeler verilecek,İstanbul valsi bi konuşma yapacak,Yalovalisi ise kurbanlaşmalarda bulunacak ayrıca kırsal alanda sıcak çakışmalar ve halk oyunları ve hemen akabinde kokoreçlik dedemler adlı müzükalin görüntüleri verilecek ses çıkaramıyolar ,eğer çıkarırlarsa nerden çıktığına bakılmadan megafondan verilir. 3. Gün ayrışmalar ve toplu sünnet programı akabinde ahu tunba kaç yaşına bastı adlı yarışma yaptırılacak. Vanaların sıkılması ve asrımızı tehdit eden sorun: susuz yaz adlı konfaranstan azıcık sonra kuma kuşları sivas halk ezgileri adlı topluluktan " benimde içim geçmişini " adlı mors alfabesiyle söylenen bi türkü ve hemen sahnenin altında gizli içki içmeler topluluğundan Kırşehir yöresinden bi zortlama sunumu. İstanbulvalsi kısa ve öz konuşma yaptıktan sonra kalp krizi geçirmeler ve memolial hastanesinden gelen özel ekip himayelerinde apandis ameliyatı nasıl olur nasıl olmaz adlı etkinliğin ilk bölümünde beş katılımcı çekilen kuarnın sonucunda "Nasıl olmaz" bölümünde yarışacak,onların defninden sonra Başprostat "ip mi yoktu..aha saaa ip" adlı uzun havyarı seslendirecek. Sonra da akşam olmuş olacak karanlık basacak. Listeler yapılacak Nazmiye Demirel havaalanı açılışı yapılacak,Arzu Okay kütüpanesi açılış konuşmalarının ardından, Yeni Zelanda Halk Müsüküüsü Topluluğundan " Etme eyleme ab-u dabumu tadil-i rikkan selv-i şaşalozum"adlı Münizikkaşanemisürat makamındaki eski bi şarkı ile gece devam edecek. Sonra... Alo .. Nerdesin??
Çok teşekkür ederim, Sizin gibi tarzı olan bir şairin bu denli motivasyon ve moral verici yorumlarına mazhar olmak beni ziyadesiyle mütehassıs etmiştir. Zat-ı alinizin acizane şiir olarak nitelediğinzi bu satırları beğenmiş olması sebebiyle üç gün peş peşe bayram ilan etmiş bulunmaktayım. Cidden çok sevindim. Sağol.
şair
anlatmak istediklerini
bizim düşlerimize bırakmış
sözcük oyunlarından yaptığı hayalleri
yıldızlar birer birer kapmış
tebriklerimle şair...........