(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çölde Sabah Vakti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çölde Sabah Vakti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nereye gittiğini şair de bilmiyor. Belki de izini kaybettirebilmenin en iyi yolu bu. Nereye gittiğinizi bilirseniz, sizi tanıyanlar da bilirler. Teşekkür ederim.
Takip ediyorum da bu ara tasavvufi takılıyorsunuz... Elbette hiç bir şeyin garantisi yok. O halde inşallah diyeyim.İnşallah varmak isteyen hayırlısıyla varması gereken yere varır ve şiirini yazar... Biraz karışık oldu sanırım. Neyse Allah'a emanet...
'kalbinizi bıraktığınız yere dönmekten': En azından bu şiirde kalp bırakılmıyor, hatta kaçan kişi aslında kalp, biz ise sadece onun hamalıyız. Aklımıza kalsa geride kalırdık.
ölüm kurtuluş gibi gelir bazen bazen de pes etmek sonucu.karamsarlık değil aslında çözüm yada umutsuz da değil size empoze edilmiş yaşamın duvarlarını yıkmakta zorlukta diyebiliriz. ufuklara bakmak olmasa idi nefes alamazdık..benim bahsi konu ettiğim kalbinizi bıraktığınız yere dönmekten bahsetmiştim derin mevzu kısacası.. saygılarımla vakit ayırdığınız için
Tıpkı yükseklerdenyken aşağıya bakmamak gibi. Arkanıza baktığınızda ölümün soğuk yüzünü göreceğinizden eliniz ayağınız boşalabilir. İleriye, ufka bakın. O yönde her zaman umut vardır.
Kacmanin ucu bucagi yoktur. Hepimiz son dakikaya kadar olumden kacmiyor muyuz? Kacinilmaz olmasi neyi degistiriyor? Herkes bir kacaktir; arkaya bakmazsaniz belki yakalanmazsiniz.
kaçış başlamış
bakalım şair nereye kaçmış, tebrikler..