(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaylada şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaylada şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerim hep hüzünlü değillerdir; olsalar bile sorumlusu benim alçakgönüllüğüm değil. Akıllı, uslu otururken yaramazlık yapmaya bayılırlar, bir bakmışınız bakkaldan şeker aşırmışlar.
Aslında tüm numara kekikte. O olunca bozuk eti de yiyoruz, benim yazdıklarımı da beğeniyoruz. Yine de beğenmiş olmanız beni mutlu ediyor. Saygılarımla.
Şaka bir yana teşekkür ederim. Aynı fikir üzerine 'hendekte bir cesedin kimbilir ne hikayeleri vardır?' şiir ve öykü çeşitlemelerinin bir parçasıydı bunlar. Beğenmenize sevindim. Saygılarımla.
bazı yaylalarda iki tür kekik vardır ince yapraklı çökeleğe çörek otu ile konan kışa saklanan..diğeride kalın yapraklı ama tomurcukları daha çok kullanılan ete katılan kekik. aynı zamanda yağı çıkarılır buralarda...kuzgunların bile bildiğini bilmiyordum fakat hangi kitapda okudum hatırlamıyorum et yedikten sonra kekik yiyen bir hayvanı yazmıştı siz yazınca hatırıma geldi... neden ölüm? öldürmek niçin?...
Sanırım cesedin eti kekiğe bulanınca kuzgunların da seçim şansı kalmamış, keyfini çıkarmışlar.
Neden ölüm? Çünkü zengin bir konu. Aşık olanlardan bahsetsem şöyle seviyordu, böyle yakışıklıydı, öyle ihanet etti ki deriz de neden aşık oldu demeyiz. Halbuki ölüm bütün soruları kapsayıp üzerine bir de neden diye sordurtur: Neden intihar etti, neden onu öldürdü, ya da 'Tanrım, neden ölmek zorundayım?' gibi.