(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yayık Ayranı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yayık Ayranı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam dedim yörük obası ve yayık ayranı has bir şiir beklerken kekik kokan dağları anlatacak ve cocukluğumun çicekli fistanları gibi bezeli ovaların kırçiceklerini süslediği bir şiir mi acaba derken..içim acıdı:(
İlk öpücükte aşk doğmuyorsa sabaha kadar reverans yapsanız nafile. Dediğim gibi, ben şiirin kısa olmasından yanayım. Vermek istediğinizi bir çırpıda verirsiniz, karşınızdaki onu alır ya da masanın üzerinde bırakır. Bu sefer tek kurşunum hedefi tutturmuş gibi gözüküyor ama çoğu zaman gayet güzel ıskalıyorum.
Teşekkür ederim bu güzel yorum için. Saygılarımla.
'Normal bir İlhan Kemal sabahında yazılmış değilmiş bu şiir': Uzun süredir beni düşündürten yorum oldu. Benzer tonda başka şiirlerim olduğunu düşünüyordum; demek ki onlar da bu duyguyu verememişim. Olabilir, önemli olan okuyanın ne aldığı. Güzel bir yorumdu. Tekrar daha önce neler yaptığımın üzerinden geçmem gerek sanırım. Saygılarımla.
Öncelikle dilerim kabuslarınız kayrolsun. Demek ki doğru tahmin etmişim. Normal bir İlhan Kemal sabahında yazılmış değilmiş bu şiir. Yanlış anlamayın. Tarz anlamında diyorum. Yoksa ben beğendim tam benlik bir arabesk:) Hendekte yatan bir cesetten daha çok hakeden biri var mıdır öykü olmayı? Yoktur... Bu mevsimde karamsarlık normaldir, bir dahaki mevsime sarkarsa çaresine bakın derim:) Saygı ile..
Bir öykü olarak kurgulamamıştım, ama neden olmasın. Fransızların dediği gibi bir kadın, bir erkek ve de bir silah film yapmaya yetiyorsa hendekteki cesedin de bir öyküsünün olması normaldir.
Kabuslarla dolu bir gecenin sabahında böyle bir şey çıkıverdi. İnsan yeni uyanmışken şiir yazmamalı.
Çok güzel sözleriniz karamsar bir Pazar gününü aydınlatmaya yetti. Saygılarımla.