Sen gelsen toprağıma Yanında baharla Akar suyunda parıltı olsam Sen geldiğinde gülüm Güneş olup Isıtsan üşüyen yüreğimi. Sen gelsen, Yağmur gibi Kuruyan umutlarım yeşerse Sıcak ekmek gibi Sabahın ayazında Doyduğum sen olsan sevgili.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gelsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gelsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneşe hudud çizilmediği gibi gönülede çizilmez.... ne mekan tutsak alır ne zaman kuşatır .....nasıl doyar ki..... anlam ve mana derinliğinde hocam.....çok güzeldi......tebriklerimle selam ve saygılar
Ey temiz yürek Yüreğinin güzelliği yansımış yüzüne Unutma ruh ve beden Ayrılmaz birbirinden Senin ruhunu ve bedenini yaratan Allah Seni yaratıp başıboş bırakmaz Senin kemale ermen içindir tüm bunlar Verende O Alanda Hani bir kıssa vardı ya Hz İbrahim kıssası İsmail kurban vermeden Aradan oğul sevgisi çekilmeden gerçek sevgiyi göremedi Hz İbrahim Kurban Allah'tan başka şeylerle olan bağlarını kesmektir. Belki de bu ayrılık senin için bir kurbandır. Allah'tan sana en değerli olan hidayetin diliyorum ki şunu da unutma Hız Ali'in sözü. Bir gün diyor ki biri ben sizi çok seviyorum. Hz Ali diyor ki eğer diyor şu dağ beni sevse paramparça olur. Sevmek demek çaba gerektirir. Daha onun uğrunda başına gelecek olan musibetlere hazır olmak gerekir. İşte gerçek ne kadar açık değil mi? Son bir tavsiye bunları yaşayarak öğreneceksin. Sevgiyle kalma, sevgiyle Allah'a var.
Yok yok zaman niye geriye aksın Biz zaman içinde bir yerde yıkanıp Bir daha o suyu görmeyenleriz Zaman aksın götürsün kirleri varsın Biz ki daha temiz olana gidelim. Evet işte mesele bu Gerçekten neyle tatmin olansın Acaba kaybettiğin mi daha büyük Yoksa gelecek olan mı? Peki kazandığını veren, Daha doğrusu o sevgiliyi veren Daha güzelini, daha güzel bir sevgiyi vermeye kadir değil mi? Kaldı ki Sende olan ne varsa Hepsi ondan Geriye kalanda onun Ey aciz olan kul Kendi sınırlı halini bil Ve hamd ne demek öğren De ki Alemlerin Rabbine Hamd olsun.