(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEMSİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEMSİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimize pay düşüyor çaba göstermiyorsak bu ilim deryasına daha fazla dalıp daha çok öğrenebilmek dileklerimle çok güzeldi hicviniz, nezihti selam ve saygılarla
...kıymetli şair;bu minvalde çoğu şaire atfedilen hikayeler mevcut..anlatılanlarda farklı yanlar olsa da aslında söylenmek istenen aynı. 'İnsan elinden gelen en iyi şeyi yapmalı ..her yaptığını ve yazdığını üstün kabul ederek her alana el atmamalı..haddini bilmeli ... '
..bu hususta çok şey söylenebilir..heralde aslolan kişinin önce kendisini bilmesidir..Rabbim bizlere önce kim olduğumuzu,sınırlarımızı bildirsin..bildirsin ki haddimiz dahilinde güzel işler yapalım,nefsimizin galeyanına gelerek sınırlarımızı aşıp gülünç duruma düşmeyelim..Rabbim bizlere idrak nasip eylesin...
..çok hoş ve ibretle okunması gereken bir şiirdi.. selam,saygı ve dualarımla...
Mürsel Emre DOĞAN tarafından 5/1/2011 8:22:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
gülümseten ama düşündüren de bir şiirdi. evet herkes becerebildiği işi yapmalı... hangi alanda başarılıysa o alanda uğraşmalı. çok güzeldi. tebrik ediyorum saygılarımla
Çok güzeldi tebrik ederim. . Ben de şair değilim daha çok yeniyim İki ay olmadı, yazmaya hevesliyim Ne aşık ne de bir veli, belki deliyim. Kızımı kırmadım dedim bir deneyeyim Allah var daha önce yoktu deneyimim Bilmem bu işte kural nedir,öğreneyim.
önce kızımı kırmadım dedim deniyim ama siiri sevdim. Şiire olan M
Sevgili arkadaşım,iyiki kendimi şair falan zannetmiyorum,ben şair aday adayının adayıyım,attığın taş yerine ulaşır,çok manidar dizelerdi,ellerine sağlık. Saygılarım yüregine..........
(söz, nefsimedir, yoksa herkes bizden iyi kallem kullanıyor)