(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Denizde İsyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Denizde İsyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim bile ? Belki de öyledir gerçekten.Tek başına durgun akanın sesi çıkmaz iken birleşenlerinle denizde sesi daha çok çıkacağının bilincindedir nehirler bile...Ya da derin mavillerde kayboluşuna , isyankar gurur kamçısıdır tüm bu olup biten.
Ey rüzgâr kutsa tüm acıları hadi durma... durma kıyılara çıkar tüm dalgalar !
Kısacık dizelerde ne çok şey anlattınız sayın şair.Teşekkür ederim.
Grekler ve Romalılar Okeanos'un dünyayı çevreleyen dev bir nehir olduğuna inanıyorlardı. Çok mu yanılıyorlardı? Parmaklarımız avcumuzda bitiyor mu, yoksa ta beynimize kadar uzanıyorlar mı?
Kısa dizelerimi beğendiğiniz ve bunu dile getirdiğiniz için teşekkür ederim. Saygılarımla.
Olayı uslanmayan bir gönüle bağlayacakken aklı denizlerde kalan birinin şiiri. Nehirlerin davasının yanında ölürken gözü çöplükte kalanın lafı mı olur? Olmadı da.