Yalnızlık hüzün bırakır saçlarına gecelerin dudaklarda susku gözlerde kar efkarlı zamanlara saklanır son söz hangi kıyıdan baksan rengi hüzündür hayatın hangi yola çıksan yamalı ve yaralıdır yüzün hiç bir şehir aklamaz seni karabahtım, hiç bir şehir saklamaz artık... çekip gitti her sabah yüreğinden öptüğün göksünün nazlı yerine gömdüğün ne giden döner artık, ne acın diner.
Her gece bir yıldız kayar ömründen erdemin, vefanın beş para etmediği kardeşin kardeşi sattığı, kalleşlik ve ihanetin kol gezdiği mertliğin arkadan hançerlendiği zamanlardasın tutunacak ne dal, ne de gül kaldı içtenliksiz ilişkiler kesmiş yol başlarını sen ki, hayatın kirli sahnesinde onurun dimdik delikanlısı namertlerin yıkamadığı mertliğinle biçmeden ömrünü ihanetin kahpe kılıcı atıver gitsin hüzünlü bir ırmağa mavi düşlerini...
Sen ki, onca ihanet hengamesinde, ipince bir yaprağa dayayıp sırtını kahpe yüzünde yüzsüzlerin, kokmuş ve acılı bir hayatı yaşadıysan da ve utanmanın en ağır yükünü taşıdıysan da sol böğründe, utanmazlar adına... teslim olmadın inadına kahpeliklere, kalleşliklere, onursuzluklara...
Hüzne bulanmış bir ömürden acı damladı yüreğinin üstüne her yağmurda hayatı hüzne gömüp, hüznü hayata korlar serili yollarda yürüdün kendi hesabına boyun eğmedin çıkarcı şerefsizlere, satılmışlara göğsünün üstünde en yakınlarından bir hançer yara açtı yara üstüne her defasında...
Yine de bir yel değirmeni gibi öğütüp içindeki kederi ince nakışlarla besledin içindeki tomurcuğu hesapsız yerlerde çiğnenmiş boynu bükük çiçekler gibi dizilip hayatın uçurumlarına ihanet edenlerin yükünü de alıp sırtına yürüdün sarsıla sarsıla yorulmak bilmeyen yalınayak bir yalnızlıkla…
İhanetler içinde kan olsa da yazdığın şiirler yine de bir sarmaşık gibi tutunup şiirin burçlarına incinen yanlarını da alıp yanına yürüdün acıyan adımlarla korlar serili yollarda... hayatın karanlık sularında boğulmadan... yılmadan, yıkılmadan, sarılmadan yılanlara... teslim olmadan rezil - kepaze kahpeliklere...
…/ Ne servetinde gözüm oldu dünyanın ne de bir çiçek kopardım düşümde yaşadığım onca kahpeliklere, karanlıklara inat yine de gökkuşağını hediye etmek isterdim insanlara. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korlar Serili Yollarda Yürümek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korlar Serili Yollarda Yürümek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"tutunacak ne dal, ne de gül kalmış" kOCAMAN EVRENİN MİNİCİK, AMA BÜYÜCEK ANLAMLI ÖZETİYDİ BU MISRA.
/
ve yalınayak yalnızlıkların sürüklediği bedenlerdeydik gözümüzü bürümüştü korkulu bekleyişler hep iyi şeyler umduk, hep güzel şeyler yıkıldıkça doğrulduk çünkü hayat inatlaşmaktı kendinle hayat kahpeliklere inat dikleşmekti her şeyle sonunda gökkuşağı kazanacaktı nitekim şiirinizle gökkuşağı gösterdi bile yüzünü şairler haykırdıkça istemediğimiz ne varsa bir bir yok olacak çünkü çiçekler açacak artık bahçelerde..........
/
Sizi okurken ne çok şey birikiyor heybemde. Çok, çok teşekkürler.
Sesi dinleyemediğim bir yerdeyim. Ama Mustafa ağabeyim eminim hakkını vermiştir.
NuriCan bir paylasimimda (susMA Zamani) bir resim kullanmistim bu isim altinda öncelikle helal edin olur mu sorma firsatim yoktu cünkü size, bildigim kadari ile tüm NuriCan adi altinda ki fotogtaflar size ait(mis)
siirlere gelince kesinlikle okunup takip edilmesi gereken siir yarisindan uzak okumak icin var olunmasi gereken bu zamanlarda bu sayfada siir okumak siir adina bir kazanctir kanisindayim hayli zamandir sessizce takibini ettigim bu sayfada.
Siire gelince hayati hüzne gömmek hüznü hayata...iste öyle bir sey...
Yorumsuzca kutluyorum saygiyla efendim.
Ses olan yürek de var olsun verdigi can ile siire.
Ne servetinde gözüm oldu dünyanın ne de bir çiçek kopardım düşümde yaşadığım onca kahpeliklere, karanlıklara inat yine de gökkuşağını hediye etmek isterdim insanlara. . Sevgili arkadaşım harika bir final,harika bir yorum,sevgi ve saygılarım yüregine.....