(D) üşlerimde gözlerini ne çok özlemişim, (İ) zlerini yüreğimde hep gizlemişim, (L) ale bahçesinde mektuplarını sermişim, (A) yın şavkını, her gece sen diye sevmişim, (R) üyalarımın uykusu, canımın cananı, (A )yrılığınla derbederim , hasretinle bitmişim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
D) üşlerimde gözlerini ne çok özlemişim, (İ) zlerini yüreğimde hep gizlemişim, (L) ale bahçesinde mektuplarını sermişim, (A) yın şavkını, her gece sen diye sevmişim, (R) üyalarımın uykusu, canımın cananı, (A )yrılığınla derbederim , hasretinle bitmişim
Dilara ve sana sevgi ve selamlar dost,ellerine sağlık.......
D üşlerimde gözlerini ne çok özlemişim, İ zlerini yüreğimde hep gizlemişim, L ale bahçesinde mektuplarını sermişim, A yın şavkını, her gece sen diye sevmişim, R üyalarımın uykusu, canımın cananı, A yrılığınla derbederim , hasretinle bitmişim.
selam ile...
KargülüALMILA tarafından 4/27/2011 11:55:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
(İ) zlerini yüreğimde hep gizlemişim,
(L) ale bahçesinde mektuplarını sermişim,
(A) yın şavkını, her gece sen diye sevmişim,
(R) üyalarımın uykusu, canımın cananı,
(A )yrılığınla derbederim , hasretinle bitmişim
Dilara ve sana sevgi ve selamlar dost,ellerine sağlık.......